Previsió meteorològica
Temps a Barcelona avui: arriba l’abril, arriba el fred

Arriba l’abril, i Barcelona i la seva àrea metropolitana inicien aquest divendres un cap de setmana de retorn a l’hivern. Després del tempestuós divendres, la capital catalana patirà temperatures hivernals, amb cops forts de vent de mestral, i, malgrat tot, bastantes hores de sol. El vent s’intensificarà a la tarda.
Cap de setmana amb ambient fred però força assolellat. Malgrat això, nevarà a la cara nord del Pirineu i diumenge és possible algun ruixat local al sector central del litoral i del prelitoral 👇 pic.twitter.com/KfGmrIU5Oj
— Meteocat (@meteocat) 31 de marzo de 2022
Dissabte també dominarà el sol, però continuarà sent un dia molt ventós, sobretot al matí. Diumenge no es descarta alguna pluja, però no serà ni intensa ni extensa. El fred serà especialment rigorós la matinada de diumenge a dilluns.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros