Predicció
Adeu a la borrasca ‘Juliette’: l’Aemet posa data al final de la neu i el fred intens
El temporal hivernal anirà perdent força en els pròxims dies
Aquests són els efectes de la borrasca ‘Juliette’
Aemet: aquestes són les zones en «perill extrem»

El febrer s’està acomiadant en gran des del punt de vista meteorològic. La principal causant de la inestabilitat que està patint bona part de la península Ibèrica és la borrasca mediterrània ‘Juliette’, que està causant un fort temporal de pluja, neu i vent i que està originant nevades rècord a les Balears.
La borrasca també ha desencadenat nevades a cotes baixes a Catalunya des de diumenge. Es preveu que aquest dimarts, 28 de febrer, continuïn les precipitacions i el temporal marítim a bona part del litoral català. El mal estat del mar serà especialment delicat a l’arxipèlag balear.
Notícies relacionadesLa previsió apunta que, a mesura que avanci la setmana, el temporal s’anirà debilitant i ‘Juliette’ s’anirà desplaçant cap a Itàlia.
¿Fins quan?
No obstant, encara haurem d’esperar una mica més. L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) va assegurar en un comunicat emès dilluns que «és probable que aquest episodi de baixes temperatures comenci a remetre dijous, 2 de març, i també cessaran les precipitacions». L’Aemet allarga una mica més les temperatures per sota de la mitjana i augura que continuaran fins al cap de setmana.
❄️Está nevando en cotas bajas de la Península y Baleares, incluso al nivel del mar.
— AEMET (@AEMET_Esp) 27 de febrero de 2023
La #BorrascaJuliette seguirá generando nevadas el martes. El miércoles podrían ser más copiosas en el norte peninsular.
Todo ello, con frío intenso.
Ampliamos info en nuestra nota informativa
👇 pic.twitter.com/XiF4JZVZ0n
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- Apunt Equip pet...¡¿Com?!
- L’anàlisi La remuntada mai va ser real
- Delinqüència digital Creixen les «estafes híbrides»: l’engany que combina el món virtual i el físic
- Tipus d’interès L’eurozona es blinda: el BCE abaixa tipus al 2,25% en resposta a l’ofensiva de Trump
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Metro de Barcelona Adjudicades per 48 milions les obres de les estacions de Manuel Girona i Campus Nord de l’L9
- Oferta d’ocupació El treball que sempre havies somiat: 1.000 euros a la setmana per provar platges i explicar-ho