Previsió meteorològica
El Meteocat avisa: canvi a la vista a Catalunya
La previsió del Servei Meteorològic de Catalunya adverteix sobre l'increment de la nuvolositat i l'arribada de precipitacions

Les previsions meteorològiques del Meteocat indiquen un canvi important de cara a la resta de setmana. S'espera que a partir d'aquest dimarts els núvols predominin al cel català fins al cap de setmana, amb la presència d'algunes precipitacions moderades en alguns punts de Catalunya.
Pel que fa a les temperatures, el Servei Meteorològic de Catalunya preveu que es mantinguin constants, sense grans canvis fins al dissabte, quan s'espera l'arribada de precipitacions i el descens considerable de les temperatures.
Increment de la nuvolositat
Segons ha avisat el Meteocat, els núvols seran els principals protagonistes durant aquesta setmana. Tal com han publicat a la seva xarxa social X, abans Twitter, des d'avui, dimarts, fins al divendres, els núvols baixos predominaran en pràcticament tot el territori català.
No obstant això, si bé adverteixen sobre la possible arribada d'algunes precipitacions al nord-est català, s'espera que aquestes siguin moderades. De moment, no caldrà treure el paraigua ni vestir-nos amb una capa més, ja que la previsió és que les temperatures també es mantinguin sense grans variacions fins al cap de setmana.
Les precipitacions arriben el dissabte
La predicció general de l'Agencia Estatal de Meteorología (Aemet) indica que durant el dissabte es produiran precipitacions per pràcticament tot el territori català. L'única excepció serà el nord-est, on s'espera que es mantingui la nuvolositat però no arribi la pluja.
L'arribada de les precipitacions anirà acompanyada del descens considerable de les temperatures generals durant el proper dissabte. Segons l'Aemet, aquesta baixada serà especialment notable a les regions de l'oest i el nord-oest català, on les mínimes poden baixar fins a dos graus.
Previsió meteorològica d'avui, dimarts 18
Els núvols baixos s'instal·laran a partir d'aquest dimarts en gran part de les regions del litoral i prelitoral, amb alguna possibilitat que deixin algunes precipitacions moderades al litoral sud.
Notícies relacionades
Les temperatures no experimentaran grans canvis al llarg de la jornada, i s'espera que tampoc ho facin fins al dissabte.
Segons la predicció del Meteocat, la nuvolositat es mantindrà fins al dissabte i al llarg de la setmana s'anirà establint sobre pràcticament tot el territori català.
- El 2030 IMATGES | Així seran les noves estacions de l’L8 de FGC a l’Eixample
- Nadons de 80 països ja mosseguen fruites i verdures de cautxú creades per dues germanes barcelonines
- Previsió meteorològica Arriba la borrasca Olivier amb fortes pluges: així afectarà Catalunya
- Sentència inèdita Un jutge de Madrid veu errors en la loteria de Nadal del 2021: números cantats que no van constar en la llista de premis
- Impost sobre la renda Avís d’Hisenda: si cobres més de 32.500 euros, tingues en compte això en la teva declaració
- El Govern ultima la norma contra els "megacentres" de menors migrants
- ERC i els Comuns ja negocien amb Illa un altre suplement de crèdit
- El PSOE acota els atacs a Alegría a una estratègia d’"assetjament" de la dreta
- Montoro afirma que l’única operació Catalunya que coneix és el FLA
- Ábalos rebat al Suprem les tesis de l’UCO sobre les seves propietats