LES SEMIFINALS DE L'ATP CUP
Un brillant Bautista dona el primer punt a Espanya
El castellonenc s'ha imposat a l'australià Kyrgios en només 71 minuts (6-1 i 6-4)

Sydney (Australia), 10/01/2020.- Roberto Bautista Agut of Spain in action against Kimmer Coppejans of Belgium during their quarter final match on day 8 of the ATP Cup tennis tournament at Ken Rosewall Arena in Sydney, New South Wales, Australia, 10 January 2020. (Tenis, Bélgica, España) EFE/EPA/CRAIG GOLDING AUSTRALIA AND NEW ZEALAND OUT /
Roberto Bautista ha donat el primer punt a Espanya en les semifinals de l’ATP Cup al vèncer Nick Kyrgios per 6-1 i 6-6-4. El tennista castellonenc no ha donat al polèmic tennista australià sobre la pista del nou estadi Ken Rosewall de Sydney.
Bautista ha donat la sorpresa amb una sortida espectacular en què s’ha apuntat el primer set en 29 minuts i només ha cedit un joc contra un Kyrgios que s’ha anat desesperant des que ha cedit la seva sacada (2-0) d’entrada. L’australià no ha pogut fer res davant de la lliçó de tennis del castellonenc (número 10 mundial) que dominava el joc amb autoritat i ha concedit només un error no forçat per 10 de Kyrgios.
A la segona mànega Kyrgios, que va rebre una advertència per trencar la raqueta, desesperat després de cedir el primer set, va millorar el rendiment, especialment amb la sacada, per intentar mantenir el duel amb un Bautista que va mantenir el control en la pista per aguantar i aconseguir trencar la sacada de l’australià per tercera vegada per avançar-se 4-2 i mantenir l’avantatge per tancar la victòria amb el seu servei en 71 minuts.
«Perfecte», valorava Bautista el seu joc contra Kyrgios amb qui havia perdut en el seu únic anterior enfrontament. El castellonenc tenia clara la fórmula per aconseguir el triomf. «He intentat mantenir la màxima pressió en cada punt», ha dit. I ho ha aconseguit en una actuació brillant.
Sèrbia a la final
Si Espanya passa a la final s’enfrontarà a Sèrbia que s’ha imposat en l’eliminatòria anterior a Rússia gràcies a les victòries de Novak Djokovic contra Daniil Medvedev per 6-1, 5-7 i 6-4 i de Dusan Lajovic contra Karen Khachanov per 7-5 i 7-6 (1). L’exnúmero 1 mundial ha valorat el seu complicat triomf contra un Medvedev que l’ha forçat fins a l’últim punt. «És un dels millors jugadors del món i avui ho ha demostrat. El partit ha sigut molt dur i soc feliç d’haver guanyat», ha afirmat Djokovic.
- Nous títols i temporades Les 11 sèries que no et pots perdre aquest abril
- Previsió meteorològica Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja
- Investigació científica L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- Indemnització rècord El Suprem eleva fins als 3 milions més interessos la indemnització pel dany neurològic causat per negligència mèdica en un part
- El Barça sobreviu a un malson
- Jubilació Això és el que perds de pensió si decideixes jubilar-te abans de temps
- La policia mirarà milers de guanteres per veure si tens aquest objecte dins del cotxe (serà obligatori)
- Trànsit Trànsit habilitarà aquest dijous dos carrils addicionals a l’AP-7 per a l’operació sortida de Setmana Santa
- Ovelles per a esbrossar Collserola: l'estratègia de l'AMB per a prevenir els incendis en els boscos de Barcelona
- A SEMIFINALS DE CHAMPIONS El Barça retorna a l’aristocràcia europea: de Valverde a Flick, sis anys on ha canviat tot