Tennis
Alcaraz guanya un partit èpic a Sinner i arriba a les semifinals de l’Open dels EUA
El tennista murcià salva una bola de partit en el quart set i s’imposa en 5 hores 15 minuts per 6-3, 6-7, 6-7, 7-5 i 6-3

Amb una extraordinària prova de superació física i mental, l’espanyol Carlos Alcaraz ha salvat una bola de partit en el quart set i ha segellat un triomf èpic en el cinquè parcial contra l’italià Jannik Sinner (6-3, 6-7, 6-7, 7-5 i 6-3) per arribar a les semifinals de l’Obert dels Estats Units, després d’una batalla de cinc hores i quinze minuts.
«Honestament, encara no sé com ho he aconseguit», ha confessat Alcaraz, tot just acabar. «El nivell del partit ha sigut increïble. Sinner és un grandíssim jugador. Moltes gràcies a tothom. No em cansaré de dir que els partits que he guanyat en aquesta pista ha estat gràcies al suport i l’energia que rebo aquí des de la graderia».
Notícies relacionadesEren les 2.50 h de la matinada a Nova York quan Alcaraz tombava Sinner, l’home que el va eliminar aquest any de Wimbledon i que li va negar el títol a Umag, per citar-se amb el nord-americà Frances Tiafoe en la primera semifinal de la seva carrera en un gran.
El murcià, de 19 anys, ja té assegurat entrar al podi del rànquing mundial i encara té al seu abast la primera posició, per a la qual podria tenir-ne prou amb ser finalista.
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- EL PARTIT DE MONTJUÏC Flick se surt amb la seva
- AUTOCAR SINISTRAT L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Nova etapa La candidatura de Jordi Alba i Thiago Alcántara agafa les regnes de l''Hospi'
- Documental El rebuig de Netflix a Aitana: no hi haurà segona temporada de 'Metamorfosis'
- Gir trumpista Meta va eliminar «precipitadament» la moderació de continguts sense avaluar el seu impacte en els drets humans, segons el seu supervisor
- Futbol El curiós «miracle» de l’Avellino: ascendeix cada vegada que mor un papa
- Criança El pediatre Carlos González, sobre el patiment dels fills amb els divorcis: "Sempre ho passen malament"