Superant les expectatives
Més de 35.000 persones assisteixen a la Fira Modernista de Terrassa després de dos anys marcats per la covid
L’edició d’aquest any estava dedicada al vessant universitari de la cocapital vallesana i a un viatge en el temps cap al 1900

Un total de 35.109 persones van participar en la 19a edició de la Fira Modernista de Terrassa (Vallès Occidental), que es va desenvolupar el cap de setmana, segons ha informat l’ajuntament de la cocapital vallesana. La Fira Modernista va recuperar en aquest 2022 tota la seva esplendor, després de dos anys marcats per la covid-19, i va superar les previsions que apuntaven a un xifra d’uns 30.000 visitants.
L’edició d’aquest any estava dedicada al vessant universitari de Terrassa i a un viatge en el temps cap al 1900, amb activitats relacionades amb els 120 anys d’activitat universitària a la ciutat vallesana.
Del total de 35.109 persones que han visitat alguns dels diferents elements que configuren el patrimoni de la ciutat, destaquen els 13.116 visitants que han passat per la Masia Freixa, els 14.341 del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya, els 4.639 de la Casa Alegre o els 1.565 del Castell Cartoixa de Vallparadís.
La tinenta d’alcalde de Promoció Econòmica i Projecció de la Ciutat, Núria Marín, ha assenyalat que la Fira Modernista «ha sigut tot un èxit, amb un gran nombre de visitants arribats de tot arreu que han pogut disfrutar del nostre patrimoni, la nostra gastronomia, el nostre comerç i la nostra cultura».
«Després de dos anys molt complicats, la fira ha tornat al lloc que li correspon: els carrers i places de la ciutat, i es consolida com una de les eines més importants que tenim per projectar Terrassa a l’exterior», ha acabat Marín.
Més notícies de Terrassa a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Responsables de 19.000 menors Drets Socials cessa la directora general i el subdirector d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA)
- Pòdcast a Youtube José Elías, sobre el gran problema dels joves: «O espavilen o vindrà…»
- Les enemigues de l’‘hamami’
- Futbol Thiago Alcántara, Jordi Alba i l’exlíder local d’ERC postulen precandidatura conjunta a la presidència del CE l’Hospitalet
- Amanda Hughes: "No hi ha cap altre lloc com Barcelona"
- Ple al Parlament El Govern assegura que el traspàs de Rodalies servirà perquè els trens funcionin millor
- Mobilitat ferroviària El 24% dels 272 trens de Rodalies i Regionals estan fora de servei
- Finances Catalunya aprova la pujada de la taxa turística, però estudiarà que no s’apliqui per igual a tots els municipis
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya
- Vandellòs presenta al·legacions contra el projecte de construcció d'un magatzem nuclear