Renfe triga tres hores a publicar un comunicat
La tardana reacció de la companyia a Twitter enerva els usuaris
Tres hores després de produir-se el descarrilament del tren, Renfe publicava el següent comunicat: "Un tren Alvia Madrid-Ferrol ha descarrilat a l'entrar a l'estació de Santiago de Compostel·la a les 20.41 h. El tren circulava per la línia d'alta velocitat i en el comboi hi viatjaven un total 218 viatgers a més de la tripulació. Renfe ha habilitat un telèfon d'atenció: 900 101 660".
Twitter, font de queixes
Les xarxes socials i especialment Twitter, han recollit tot el malestar que envolta un accident d'aquestes característiques. Moltes de les queixes apunten a Renfe, i no només pel que fa al transport, sinó que van en direcció a la poca i tardana informació que va donar la companyia.
I és que Renfe va trigar 3 hores a comunicar l'accident pel seu compte de Twitter (@Renfe), fet que va enervar els usuaris. Des d'aquell moment, la companyia ha anat informant sobre el succés però "sense la rapidesa que l'ocasió mereix, ni que Twitter permet", segons els usuaris.
La polèmica continua
Un altre dels tuits que més ha encès els tuiters és el que han publicat aquest dijous al voltant de les 11 del matí, on la companyia se sumava al dolor dels familiars, 14 hores després que es produís l'accident.
D'aquesta manera, Renfe ha estat dels comptes més esmentats i segueix estant en el centre de la polèmica i les crítiques dels tuiters.
Alguns dels comentaris de la companyia i els tuiters:
Descarrilo del tren Alvia Madrid-Ferrol.Habilitado el teléfono para atención 900 101 660 http://t.co/JtVNBsZGML
— Renfe (@Renfe) 24 de julio de 2013
@Renfe a buenas horas!!!
— Sonia-Zona Bruta (@SoniaCuevas) 24 de julio de 2013
En cualquier país esta cuenta serviría para algo. @Renfe
— Ana Pastor 🇪🇸 (@_anapastor_) 24 de julio de 2013
Crisis en el Twitter de @Renfe por las casi 3 horas que ha tardado en informar (respuestas) https://t.co/PGCq4hI932
— Patrícia Ventura (@Dialalluna) 24 de julio de 2013
Supongo que la agilidad de @Renfe en redes sociales es eso que llaman 'brand journalism'. #periodismo
— Albert Cuesta Zaragosí 🎗😷 (@albertcuesta) 24 de julio de 2013
Los de @Renfe han decidido hacer honor a su demora crónica. Casi 3 horas después del accidente, twittean un teléfono de información.
— Raquel Sastre (@raquelsastrecom) 24 de julio de 2013
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe