Renfe triga tres hores a publicar un comunicat

La tardana reacció de la companyia a Twitter enerva els usuaris

1
Es llegeix en minuts

Tres hores després de produir-se el descarrilament del trenRenfe publicava el següent comunicat: "Un tren Alvia Madrid-Ferrol ha descarrilat a l'entrar a l'estació de Santiago de Compostel·la a les 20.41 h. El tren circulava per la línia d'alta velocitat i en el comboi hi viatjaven un total 218 viatgers a més de la tripulació. Renfe ha habilitat un telèfon d'atenció: 900 101 660".

Twitter, font de queixes

Les xarxes socials i especialment Twitter, han recollit tot el malestar que envolta un accident d'aquestes característiques. Moltes de les queixes apunten a Renfe, i no només pel que fa al transport, sinó que van en direcció a la poca i tardana informació que va donar la companyia.

I és que Renfe va trigar 3 hores a comunicar l'accident pel seu compte de Twitter (@Renfe), fet que va enervar els usuaris. Des d'aquell moment, la companyia ha anat informant sobre el succés però "sense la rapidesa que l'ocasió mereix, ni que Twitter permet", segons els usuaris.

La polèmica continua

Un altre dels tuits que més ha encès els tuiters és el que han publicat aquest dijous al voltant de les 11 del matí, on la companyia se sumava al dolor dels familiars, 14 hores després que es produís l'accident.

Notícies relacionades

D'aquesta manera, Renfe ha estat dels comptes més esmentats i segueix estant en el centre de la polèmica i les crítiques dels tuiters. 

Alguns dels comentaris de la companyia i els tuiters: