Dos ferits greus
Mor un motorista en un xoc amb un cotxe a Castelldans, a la província de Lleida
Amb aquesta víctima, ja són 30 les persones que han mort en accidents de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Un motorista ha mort aquest diumenge al matí en un xoc amb un cotxe a la C-233 a Castelldans (Garrigues), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
L’avís del sinistre s’ha rebut a les 11.42 hores en el quilòmetre 51 de la C-233, entre Albagés i Castelldans. Per causes que encara s’investiguen, s’ha produït una col·lisió entre un turisme i una motocicleta. A causa de l’accident, va morir el conductor i únic ocupant de la motocicleta.
Es tracta de R. G. S, de 49 anys i veí de Lleida. També van resultar ferits els dos ocupants del turisme: el conductor, ferit de gravetat, i l’acompanyant, menys greu.
Notícies relacionadesAmb aquesta víctima, ja són 30 les persones que han mort en accidents de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Arran de la incidència, es van activar tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres unitats i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l’afectació viària, s’està donant pas alternatiu a la C-233 a Castelldans, amb un quilòmetre de congestió a la zona.
- Descarbonització Catalunya garantirà uns 1.400 milions d’euros en ajuts per comprar cotxes elèctrics i triplicar punts de recàrrega
- Laboral ¿Com m’afecta la reducció de la jornada laboral si ja treballo 37,5 hores a la setmana o menys?
- Petició de suport públic Catalunya és la segona regió europea amb més treballadors en la indústria farmacèutica
- Sostenibilitat El Govern estima que Catalunya perd 10.000 milions a l'any per la falta de sobirania energètica
- Seguretat Parlon admet més actituds violentes des de la pandèmia però nega un repunt de la perillositat a Catalunya