Ofertes d’ocupació a Barcelona: Els perfils administratius i comptables poden començar la setmana trobant feina
Comencem la setmana amb una selecció d’interessants vacants per a administratius i comptables. Aquestes oportunitats corresponen a empreses de diferents sectors i amb diversitat de requisits en coneixements i experiència, per la qual cosa es tracta de llocs amb possibilitats per a nombrosos professionals. Si estàs buscant feina i el teu perfil s’adapta a les esmentades demandes, et facilitem la manera d’accedir a totes aquestes ofertes d’ocupació a Barcelona. A les següents línies trobaràs una selecció i podràs inscriure’t-hi aquí mateix amb un sol clic.
D’altra banda, si ets professional o autònom i estàs buscant personal, registra’t a iberempleos.es i publica les teves ofertes de treball. Les teves vacants arribaran als lectors dels diaris de Prensa Ibérica-Zeta, així com a tots els seus usuaris de xarxes socials.
Assessor Comptable Fiscal per a despatx
Assessor Comptable Fiscal per a despatxPublicat: 13/12/2020 - 02:06
- Salari 24.000€ - 28.000 € brut/any
Funcions:
-Realització tancament comptable.
-Confecció d’Impostos de Societats, CCAA.
-Processar dades comptables en l’empresa del client. Elaborar l’informe mensual i trimestral financer dels clients.
-Preparació de model 300/347/349.
-Realització Impostos sobre Persones Físiques i Impost de Societats.
-Assessorament fiscal a Persones Física i Jurídiques.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Assessor Comptable Fiscal per a despatx a Barcelona.
Administratiu/a de concursos públics
Administratiu/a de concursos públics- Salari 22.000€ - 24.000€ brut/any
Reportant el responsable del departament, et responsabilitzaràs de:
-Recepció, gestió i distribució del correu i emails de concursos i contractació.
-Arxiu i compres del material d’oficina del departament.
-Altres tasques administratives relacionades amb els concursos.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Administrativo/a de concursos públics a Barcelona.
Comptable A-3 per a fundació
Comptable A-3 per a fundació- Salari 19.500€ - 20.000€ brut/any
El candidat, en contacte directe amb el gerent de la fundació, i el responsable de la gestoria que gestiona la fundació haurà de:
-Realitzar la comptabilitat diària de la fundació i de la botiga de la fundació.
-Contacte directe amb la persona responsable de la gestoria vinculada a la Fundació.
-Donar suport a la gestoria en la presentació dels documents per a la liquidació d’impostos.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de Comptable A-3 per a fundació a Barcelona.
Administratiu – Comptable a Mitja Jornada
Administratiu – Comptable a Mitja Jornada- Salari 12.000€ - 15.000€ brut/any
Tasques:
-Comptabilització general.
-Elaboració de nòmines.
-Elaboració de facturació.
-Elaboració d’informes comptables.
-Preparació de declaracions fiscals.
Confecció i presentació d’impostos Aeat, trimestral/anual
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Administratiu – Comptable a Mitja Jornada a Sant Cugat del Vallès.
Customer Service/Administrative for After Sals Department
Customer Service/Administrative for After Sals DepartmentPublicat: 11/12/2020 - 14:07
Funcions i responsabilitats:
-Control adequat d’estoc de recanvis al país (PIC – Parts in Country) i en kits de servei, existències de Van de servei com un factor clau per a l’acompliment del departament.
-Dimensionament i optimització de l’estoc local de recanvis utilitzant les eines i sistemes disponibles (índex de rotació d’estoc, valor d’estoc, valor sense moviment, devolució de recanvis, desballestament de recanvis).
-Clau de les eines de planificació de la demanda utilitzades per al reaprovisionament d’estoc de recanvis.
-‘Management’ sòlid en la gestió de comandes de peces, maximitzant el compliment dels processos i mesures de l’empresa.
-Contribuir als costos de transport i emmagatzemament de recanvis, implementant accions per impulsar l’eficiència
-Contribuir a un alt nivell de precisió en els registres d’inventari, supervisant els recomptes periòdics d’existències.
-Col·laborador per analitzar les discrepàncies d’existències, identificar les causes arrel i definir plans d’acció.
-Responsable de gestionar la devolució de peces de recanvi a la seu d’acord amb els processos i procediments de l’empresa.
-Recolzar el servei tècnic, ‘service desk’ i el departament de planificació en les activitats administratives relacionades amb la gestió de peces de recanvi.
-Contribuir a la millora contínua de la cadena de subministrament, actuant com a enllaç amb els equips postvenda i logístics en HQ per informar a temps els comentaris i els problemes.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de Customer Service/Administrative for After Sales Department a Barcelona.
Administrativa Comptable amb A-3 per a gestoria
Administrativa Comptable amb A-3 per a gestoriaPublicat: 11/12/2020 - 02:07
- Salari 15.000€ - 16.000€ brut/any
Reportant a la responsable d’administració:
-Realització de Facturació de l’oficina.
-Reclamació i control de pagaments a clients.
-Gestions administratives «tràmits en ajuntament, presentació impostos bàsics.
-Recepció trucades clients, atendre clients oficina.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Administrativa Comptable amb A-3 per a gestoria a Barcelona.
Assistant Administrativa (h/m/d)
Assistant Administrativa (h/m/d)- Salari 25.000 € - 25.000€ brut/any
Amb dependència al responsable les teves tasques seran:
-Gestió d’agenda, reserva de vols i suport a direcció.
-Control bàsic de factures de proveïdors i serveis.
-Reclamació d’impagats i gestió d’assegurances de crèdit.
-Contacte amb proveïdors/clients i control del ‘timing’ de projectes.
-Control i arxiu de documentació.
-Gestió de la BBDD.
-Tasques diverses de suport a oficina.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Assistant Administrativa (h/m/d) a Barcelona.
Comptable General amb anglès
Comptable General amb anglès- Salari 25.000 € - 28.000 € brut/any
Control i gestió de comptabilitat (amb recolzament de la gestoria externa per a impostos):
- Control i gestió de facturació.
- Conciliacions bancàries.
- Remeses bancàries.
- Gestió de cobraments / pagaments del client.
- Gestió de proveïdors / pagaments al proveïdor
- Control de caixa– Projeccions de ‘cash flows’ (tresoreria), i control de ‘budget’
- Assentaments comptables mes (bancs, nòmines, etc.) i del tancament exercici (amortitzacions, provisions, etc.)
- Preparació i presentació d’impostos trimestrals i anuals (sota la supervisió d’assessoria externa)
- Preparació, confecció i presentació Comptes Anuals i llibres oficials (sota la supervisió d’assessoria externa)
- Gestió administrativa.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de Comptable General amb anglès a Barcelona.
Administratiu/a (Temporal)
Administratiu/a (Temporal)Publicat: 10/12/2020 - 12:08
- Salari 22.000€ - 22.000€ brut/any
En el departament de Customer Service i Supply Chain es realitzaran les següents funcions:
-Atenció al client.
-Entrar comandes en el sistema.
-Validació de factures.
-Realització de les factures als clients.
-Comptabilització dels cobraments i bancs.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Administrativo/a (Temporal) a Barcelona.
Administratiu/a de Vendes
Administratiu/a de VendesPublicat: 10/12/2020 - 12:07
- Salari 20.000€ - 23.000€ brut/any
Tasques:
-Suport i atenció als comercials.
-Preparació de la documentació per entregar el client.
-Posar-se en contacte amb els clients per a la realització de diferents gestions.
-Realització de presentacions.
-Suport administratiu al departament.
-Funcions de Comptabilitat.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Administrativo/a de Vendes a Barcelona.
ADMINISTRATIVA/O COMERCIAL BACK-OFFICE
ADMINISTRATIVA/O COMERCIAL BACK-OFFICE- Salari 11.500€ - 12.000€ brut/any
Important empresa multinacional alemanya amb seu industrial i oficines a Baix Llobregat, necessita: ADMINISTRATIU/A COMERCIAL BACK OFFICE
Mitja jornada (9 a 14h)
Realitzarà funcions de suport i impuls a tasques o accions comercials ( recerca d’informació comercial, enviaments ‘e-mails’, atenció i seguiment telefònic....) així com tractament de la informació comercial en general.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’ADMINISTRATIU/IVA COMERCIAL BACK-OFFICE a Sant Boi de Llobregat.
Back-office Administratiu/a (Temporal)
Back-office Administratiu/a (Temporal)Publicat: 11/12/2020 - 11:35
- Contracte de durada determinada.
- Jornada completa.
La persona que s’incorpori al lloc s’ocuparà de la resolució d’incidències bàsiques i tancament de tiquet: altes, baixes, canvis dels SIM, duplicats, consultes línia, multisim, entre d’altres.
Incorporació 21 desembre
Horari: De Dilluns a Divendres de 9 a 13 hores.
Durada: 2 mesos
Funcions:
- Configuració i entrega de terminals mòbils.
Notícies relacionadesPer inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de Back-office Administratiu/a (Temporal) a Barcelona.
Si encara no has trobat la teva oportunitat, continua consultant aquí més OFERTES D’OCUPACIÓ A BARCELONA.
- METRO Territori desencalla la construcció de dues estacions de l’L9
- La felicitació del president "Sou la força de Catalunya"
- Judici per violació a Avinyó La fiscalia demana 20 anys per a Dominique Pelicot, la màxima pena possible
- La gestió de la dana Sánchez va oferir la mateixa ajuda a València que a tres autonomies més
- Els patinets surten de la ciutat