Treball en Barcelona

Ofertes d’ocupació a Barcelona: Els perfils administratius i comptables poden començar la setmana trobant feina

Ofertes d’ocupació a Barcelona: Els perfils administratius i comptables poden començar la setmana trobant feina
5
Es llegeix en minuts

Comencem la setmana amb una selecció d’interessants vacants per a administratius i comptables. Aquestes oportunitats corresponen a empreses de diferents sectors i amb diversitat de requisits en coneixements i experiència, per la qual cosa es tracta de llocs amb possibilitats per a nombrosos professionals. Si estàs buscant feina i el teu perfil s’adapta a les esmentades demandes, et facilitem la manera d’accedir a totes aquestes ofertes d’ocupació a Barcelona. A les següents línies trobaràs una selecció i podràs inscriure’t-hi aquí mateix amb un sol clic.

D’altra banda, si ets professional o autònom i estàs buscant personal, registra’t a iberempleos.es i publica les teves ofertes de treball. Les teves vacants arribaran als lectors dels diaris de Prensa Ibérica-Zeta, així com a tots els seus usuaris de xarxes socials.

Assessor Comptable Fiscal per a despatx 

Assessor Comptable Fiscal per a despatxPublicat: 13/12/2020 - 02:06

- Salari 24.000€ - 28.000 € brut/any

Funcions:

-Realització tancament comptable.

-Confecció d’Impostos de Societats, CCAA.

-Processar dades comptables en l’empresa del client. Elaborar l’informe mensual i trimestral financer dels clients.

-Preparació de model 300/347/349.

-Realització Impostos sobre Persones Físiques i Impost de Societats.

-Assessorament fiscal a Persones Física i Jurídiques.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Assessor Comptable Fiscal per a despatx a Barcelona.

Administratiu/a de concursos públics 

Administratiu/a de concursos públics- Salari 22.000€ - 24.000€ brut/any

Reportant el responsable del departament, et responsabilitzaràs de:

-Recepció, gestió i distribució del correu i emails de concursos i contractació.

-Arxiu i compres del material d’oficina del departament.

-Altres tasques administratives relacionades amb els concursos.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Administrativo/a de concursos públics a Barcelona.

Comptable A-3 per a fundació

Comptable A-3 per a fundació- Salari 19.500€ - 20.000€ brut/any

El candidat, en contacte directe amb el gerent de la fundació, i el responsable de la gestoria que gestiona la fundació haurà de:

-Realitzar la comptabilitat diària de la fundació i de la botiga de la fundació.

-Contacte directe amb la persona responsable de la gestoria vinculada a la Fundació.

-Donar suport a la gestoria en la presentació dels documents per a la liquidació d’impostos.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de Comptable A-3 per a fundació a Barcelona.

Administratiu – Comptable a Mitja Jornada

Administratiu – Comptable a Mitja Jornada- Salari 12.000€ - 15.000€ brut/any

Tasques:

-Comptabilització general.

-Elaboració de nòmines.

-Elaboració de facturació.

-Elaboració d’informes comptables.

-Preparació de declaracions fiscals.

Confecció i presentació d’impostos Aeat, trimestral/anual

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Administratiu – Comptable a Mitja Jornada a Sant Cugat del Vallès.

Customer Service/Administrative for After Sals Department

Customer Service/Administrative for After Sals DepartmentPublicat: 11/12/2020 - 14:07

Funcions i responsabilitats:

-Control adequat d’estoc de recanvis al país (PIC – Parts in Country) i en kits de servei, existències de Van de servei com un factor clau per a l’acompliment del departament.

-Dimensionament i optimització de l’estoc local de recanvis utilitzant les eines i sistemes disponibles (índex de rotació d’estoc, valor d’estoc, valor sense moviment, devolució de recanvis, desballestament de recanvis).

-Clau de les eines de planificació de la demanda utilitzades per al reaprovisionament d’estoc de recanvis.

-‘Management’ sòlid en la gestió de comandes de peces, maximitzant el compliment dels processos i mesures de l’empresa.

-Contribuir als costos de transport i emmagatzemament de recanvis, implementant accions per impulsar l’eficiència

-Contribuir a un alt nivell de precisió en els registres d’inventari, supervisant els recomptes periòdics d’existències.

-Col·laborador per analitzar les discrepàncies d’existències, identificar les causes arrel i definir plans d’acció.

-Responsable de gestionar la devolució de peces de recanvi a la seu d’acord amb els processos i procediments de l’empresa.

-Recolzar el servei tècnic, ‘service desk’ i el departament de planificació en les activitats administratives relacionades amb la gestió de peces de recanvi.

-Contribuir a la millora contínua de la cadena de subministrament, actuant com a enllaç amb els equips postvenda i logístics en HQ per informar a temps els comentaris i els problemes.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de Customer Service/Administrative for After Sales Department a Barcelona.

Administrativa Comptable amb A-3 per a gestoria

Administrativa Comptable amb A-3 per a gestoriaPublicat: 11/12/2020 - 02:07

- Salari 15.000€ - 16.000€ brut/any

Reportant a la responsable d’administració:

-Realització de Facturació de l’oficina.

-Reclamació i control de pagaments a clients.

-Gestions administratives «tràmits en ajuntament, presentació impostos bàsics.

-Recepció trucades clients, atendre clients oficina.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Administrativa Comptable amb A-3 per a gestoria a Barcelona.

Assistant Administrativa (h/m/d)

Assistant Administrativa (h/m/d)- Salari 25.000 € - 25.000€ brut/any

Amb dependència al responsable les teves tasques seran:

-Gestió d’agenda, reserva de vols i suport a direcció.

-Control bàsic de factures de proveïdors i serveis.

-Reclamació d’impagats i gestió d’assegurances de crèdit.

-Contacte amb proveïdors/clients i control del ‘timing’ de projectes.

-Control i arxiu de documentació.

-Gestió de la BBDD.

-Tasques diverses de suport a oficina.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Assistant Administrativa (h/m/d) a Barcelona.

Comptable General amb anglès

Comptable General amb anglès- Salari 25.000 € - 28.000 € brut/any

Control i gestió de comptabilitat (amb recolzament de la gestoria externa per a impostos):

- Control i gestió de facturació.

- Conciliacions bancàries.

- Remeses bancàries.

- Gestió de cobraments / pagaments del client.

- Gestió de proveïdors / pagaments al proveïdor

- Control de caixa– Projeccions de ‘cash flows’ (tresoreria), i control de ‘budget’

- Assentaments comptables mes (bancs, nòmines, etc.) i del tancament exercici (amortitzacions, provisions, etc.)

- Preparació i presentació d’impostos trimestrals i anuals (sota la supervisió d’assessoria externa)

- Preparació, confecció i presentació Comptes Anuals i llibres oficials (sota la supervisió d’assessoria externa)

- Gestió administrativa.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de Comptable General amb anglès a Barcelona.

Administratiu/a (Temporal) 

Administratiu/a (Temporal)Publicat: 10/12/2020 - 12:08

- Salari 22.000€ - 22.000€ brut/any

En el departament de Customer Service i Supply Chain es realitzaran les següents funcions:

-Atenció al client.

-Entrar comandes en el sistema.

-Validació de factures.

-Realització de les factures als clients.

-Comptabilització dels cobraments i bancs.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Administrativo/a (Temporal) a Barcelona.

Administratiu/a de Vendes 

Administratiu/a de VendesPublicat: 10/12/2020 - 12:07

- Salari 20.000€ - 23.000€ brut/any

Tasques:

-Suport i atenció als comercials.

-Preparació de la documentació per entregar el client.

-Posar-se en contacte amb els clients per a la realització de diferents gestions.

-Realització de presentacions.

-Suport administratiu al departament.

-Funcions de Comptabilitat.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’Administrativo/a de Vendes a Barcelona.

ADMINISTRATIVA/O COMERCIAL BACK-OFFICE 

ADMINISTRATIVA/O COMERCIAL BACK-OFFICE- Salari 11.500€ - 12.000€ brut/any

Important empresa multinacional alemanya amb seu industrial i oficines a Baix Llobregat, necessita: ADMINISTRATIU/A COMERCIAL BACK OFFICE

Mitja jornada (9 a 14h)

Realitzarà funcions de suport i impuls a tasques o accions comercials ( recerca d’informació comercial, enviaments ‘e-mails’, atenció i seguiment telefònic....) així com tractament de la informació comercial en general.

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’ADMINISTRATIU/IVA COMERCIAL BACK-OFFICE a Sant Boi de Llobregat.

Back-office Administratiu/a (Temporal)

Back-office Administratiu/a (Temporal)Publicat: 11/12/2020 - 11:35

- Contracte de durada determinada.

- Jornada completa.

La persona que s’incorpori al lloc s’ocuparà de la resolució d’incidències bàsiques i tancament de tiquet: altes, baixes, canvis dels SIM, duplicats, consultes línia, multisim, entre d’altres.

Incorporació 21 desembre

Horari: De Dilluns a Divendres de 9 a 13 hores.

Durada: 2 mesos

Funcions:

- Configuració i entrega de terminals mòbils.

Notícies relacionades

Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de Back-office Administratiu/a (Temporal) a Barcelona. 

Si encara no has trobat la teva oportunitat, continua consultant aquí més OFERTES D’OCUPACIÓ A BARCELONA.

Temes:

Ocupació