Feina a Barcelona per a tècnics de qualitat, professionals del màrqueting i ‘project managers’
La setmana acaba amb interessants oportunitats laborals per a diversos perfils professionals
Avui ens centrem en els perfils de tècnics de qualitat, ‘project manager’ i professionals del màrqueting digital, sense oblidar que també pots aconseguir feina com a administratiu, advocat, desenvolupador web i fotògraf. No perdis la teva oportunitat i consulta ara les nostres ofertes d’ocupació a Barcelona, actives aquest divendres.
D’altra banda, si ets professional o autònom i estàs buscant personal, registra’t a iberempleos.es i publica les teves ofertes de feina. Les teves vacants arribaran als lectors dels diaris de Prensa Ibérica-Zeta, així com a tots els seus usuaris de xarxes socials.
Administració i finances
Administració i financesAdministratiu comptable.
Funcions:
-Gestió de cobraments i pagaments.
-Conciliacions bancàries.
-Seguiment de cartera de clients.
-Control comptable de les operacions.
-Suport en els tancaments mensuals.
-Control d’estoc i comandes a proveïdors.
-Estadístiques comercials i càlcul de comissions.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’administratiu comptable a Barcelona.
Qualitat, producció i R+D
Qualitat, producció i R+DPharmacovigilance officer.
-Experience in data entry: Intake, triage and process cases and write narratives of AE and SAE, as required.
-Experience in PV archive
-Experience with PV data bases and case management.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de ‘pharmacovigilance officer’ a Barcelona.
Verificador/a de qualitat. Empresa ubicada a Gavà necessita incorporar de forma immediata un verificador/a de qualitat.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de verificador/a de qualitat a Gavà.
Compres, vendes i telemàrqueting
Compres, vendes i telemàrquetingAssessor/a immobiliari (amb experiència o sense). Busquem emprenedors immobiliaris a BARCELONA.
¿Què oferim?:
-Forma part d’un grup internacional amb més de 13.000 agents a Europa.
-Pàgina web dedicada.
-Pla de formació continu.
-Acompanyament del teu ‘coach’.
-Publicació dels immobles a més de 200 portals (nacionals i internacionals).
-Pla de remuneració sense límits.
-Pla de desenvolupament internacional.
-Teletreball.
-Serveis centrals: gestió, màrqueting, IT, generació de ‘leads’...
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’assessor/a immobiliari (amb experiència o sense) a Barcelona.
‘Business development manager’ companyia formació professionals sanitaris/àries. - Contracte indefinit. Selecció ‘business development manager’ Divisió per a companyia líder en formació a professionals sanitaris.
La seva missió se centrarà en: La recerca de noves maneres d’augmentar la qualitat del servei i incrementar el volum de vendes en empreses i institucions clientes principalment del sector sociosanitari.
Gestió dels comptes, i manteniment de les relacions entre el client i l’organització de manera efectiva.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de ‘business development manager’ companyia formació professionals sanitaris/àries a Barcelona.
‘Customer service’ francès alt (portuguès, anglès i espanyol B2).
Funcions:
- Atenció al client per telèfon, correu electrònic o xat.
- Assistència davant sinistres, gestió amb la companyia.
- Intermediar quan es realitza la pòlissa.
- Enviar pressupostos al client després de la sol·licitud.
- Recolzament des de Barcelona al responsable de la sucursal a Portugal, mantenint contactes amb clients francesos (principalment expatriats), també clients a Portugal i en ocasions clients de parla anglesa.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de ‘customer service’ francès alto (portuguès, anglès i espanyol B2) a Barcelona.
Supervisor Record to Report
-Responsible of RtR process, leading a team of 5 associates under management.
-Responsible of coordination with other company departments and third party providers in respective markets / countries.
-Point of contact and escalation of region's RtR technical and accounting issues.
-Supervisor will be accountable of the accuracy and completeness of the end to end accounting activities for the responsible entities.
-Implement and ensure compliance with the procedures, controls and principles set by corporate.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de supervisor ‘record to report a Barcelona.
Supervisor Order to Cash
Responsibilities:
-Responsible of OTC process, leading a team medium to large teams of 10 or more people under management.
-Responsible of coordination with third party providers, other finance team members, operations, customer service and sales.
-Point of contact and escalation of region's OtC technical and accounting issues.
-Ensures OtC services provide a quality customer experience inclusive of timely and accurate invoicing, cash application, issue resolution.
-Implement and ensure compliance with the procedures, controls and principles set by Headquarters.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de supervisor ‘order to cash’ a Barcelona.
Tècnic comercial il·luminació – canal instal·lador.
-Responsabilitat comercial per a l’eix de Barcelona-Terrassa-Manresa.
-Prospecció de nous comptes i fidelització de les ja existents.
-Venda a través de la prescripció del canal instal·lador.
-Venda consultiva, aportant solucions a client.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de tècnic comercial il·luminació – canal instal·lador a Barcelona.
International Sales Director Small Household Appliances. Design and implement an effective business development strategy for the company in coordination with the property.
- Search and focus on new markets of interest where to develop new alliances and collaborations.
- Design and implement Business Plan and responsible for the annual budget.
- Negotiation with new clients and elaboration of collaboration agreements.
- Deliver and manage marketing campaigns, and support with the organization of events, external communication, including public relations and liaison with digital communications (website and social networks).
- Lead the human team of the company in different locations, currently in Italy and France.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’‘international sales director small household appliances’ a Barcelona.
‘Project manager’. El/la ‘project manager’ haurà d’assumir les següents responsabilitats:
-Col·laborar amb les fàbriques ‘partners’ a més dels diferents departaments interns (qualitat, operacions, ‘back office’) per al correcte desenvolupament del projecte.
-Planificar el projecte per a la correcta consecució en els terminis establerts amb el client (intern o extern).
-Sol·licitar i negociar pressupostos a industrials internacionals.
-Preparar i organitzar les especificacions i informació del projecte de manera convenient i exhaustiva per a la posterior comunicació a l’equip de projecte.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de ‘project manager’ a Barcelona.
Informàtica i telecomunicacions
Informàtica i telecomunicacionsDesenvolupador de web (javascript) – Empresa de producte (h/m). Les principals tasques serien la de desenvolupament d’aplicacions web per a processament d’imatges i intel·ligència artificial. Es valoraria com a plus tenir experiència com a ‘scrum master’ o similar.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de desenvolupador de web (javascript) – Empresa de producte (h/m) a Barcelona.
Màrqueting i comunicació
Màrqueting i comunicació‘Digital marqueting specialist junior’ (h/m). El candidat/a seleccionat/ada haurà de desenvolupar les següents funcions:
-Col·laboració amb l’edició de la ‘newsletter’ pel que fa a disseny i contingut.
-Transformació de ‘leads’.
-Campanyes de ‘mailing’.
-Gestió de RRSS.
-Suport a la plataforma d’‘e-learning’.
-Millora i manteniment de la web tant seva com dels seus clients.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de ‘digital marqueting specialist junior’ (h/m) a Barcelona.
‘Marqueting graduate programm’.
Funcions:
-Anàlisi de mercat, producte i competència
-Creació dels catàlegs tant locals com centralitzats (gestió traduccions, produccions, comandes, administració...)
-Suport en la generació de tarifa, així com les subtarifes per a client, categoria.
-Coordinació i actualització dels documents de suport.
-Aportar creativitat i proactivitat en el departament, treballant amb l’equip i participant en les principals activitats de coordinació del departament.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de ‘marqueting graduate programm’ a Barcelona.
Jurídic
JurídicAdvocat In House. El candidat/a seleccionat/ada haurà d’assumir les següents funcions:
-Contractació mercantil: negociació i redacció de tota mena d’acords mercantils, és a dir: distribució, prestació de serveis, acords de confidencialitat, etc.
-Dret societari: constitució de societats, preparació, negociació i execució de tota mena d’acords socials, com ampliacions, reduccions de capital, dissolució i liquidació de societats.
Per inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació d’advocat In House a Barcelona.
Altres professions i oficis
Altres professions i oficisFotògraf per a empresa al Baix Llobregat. Serà el responsable de la realització de les fotografies dels productes de l’empresa, capturar i processar imatges fins a aconseguir els resultats desitjats, maquetació de projectes per pujar-los a les xarxes socials de l’empresa i altres funcions pròpies del lloc de treball descrit.
Notícies relacionadesPer inscriure’s i més informació en oferta d’ocupació de fotògraf per a empresaal Baix Llobregat a Barcelona.
Si encara no has trobat la teva oportunitat, continua consultant aquí més OFERTES D’OCUPACIÓ A BARCELONA.
- METRO Territori desencalla la construcció de dues estacions de l’L9
- La felicitació del president "Sou la força de Catalunya"
- Judici per violació a Avinyó La fiscalia demana 20 anys per a Dominique Pelicot, la màxima pena possible
- La gestió de la dana Sánchez va oferir la mateixa ajuda a València que a tres autonomies més
- Els patinets surten de la ciutat