Treball en Barcelona

La importància d’enviar el currículum al lloc correcte

Abans de registrar-se com a candidat en un lloc vacant és fonamental conèixer les funcions a exercir-hi, els requisits per optar-hi, així com l’empresa demandant

La importància d’enviar el currículum al lloc correcte
8
Es llegeix en minuts

Abans d’enviar el currículum i registrar-se com a candidat en un lloc vacant és fonamental conèixer les funcions a exercir-hi, els requisits per optar-hi, així com l’empresa demandant. Tota aquesta informació és la que es facilita en aquest article d’ocupació. En les següents línies, hi trobaràs una selecció de les ofertes d’ocupació a Barcelona, publicades en els últims dies i, per tant, completament actualitzades, amb dades relatives a les empreses que demanen personal, juntament amb les tasques a realitzar i un enllaç on qualsevol interessat podrà enviar el seu currículum i registrar la seva candidatura.

OFERTES D’OCUPACIÓ A BARCELONA

inventario.pro selecciona:

PROJECT MANAGER & RESPONSABLE QA a Mataró

Funcions:

- Liderar, planificar i coordinar amb clients projectes web.

- Recolzar l’equip de Suport tècnic i resolució d’incidències.

- Anàlisi de projectes: pren requeriments amb el client i definició funcional de les tasques.

- Definir funcionalitats tècniques per a l’equip.

- Estimació de projectes, Time to market i MVP.

- Gestió dels recursos de l’empresa.

- Revisió QA i usabilitat web.

- Revisió SEU i WPO dels projectes.

- Gestió de Projectes amb metodologia Agile amb Jira/Trello.

Requisits mínims per optar al lloc de treball:

- Experiència mínima de 2 anys en gestió de projectes WEB demostrable.

- Coneixements bàsics html, css, php i sql (opcional però millor si s’aporta).

- Coneixements bàsics hosting (cpanel) i gestió de dominis (opcional però millor si s’aporta).

- Coneixements bàsics de SEU i WPO.

- Coneixements d’UX.

- Coneixements Office i Google Workspace.

- Coneixements d’eines com a Jira, Trello o similars.

- Molt centrat en els detalls i atent a la seva captura i processat dins de cada tiquet de desenvolupament a gestionar.

- Capacitat de comunicació.

Per inscriure’s i més informació a oferta d’ocupació de Project Manager & Responsable QA a Mataró.

EUROFIRMS / Talent Point selecciona:

ELECTRICISTA INDUSTRIAL a Olesa de Montserrat

A Eurofirms necessitem incorporar un/a electricista industrial per treballar en una empresa del sector tèxtil ubicada a Olesa de Montserrat.

Les tasques que haurà de realitzar són les següents:

- Reparar, mantenir, substituir o instal·lar els elements de la il·luminació i els equips de distribució elèctrica.

- Verificar, instal·lar o reemplaçar els generadors elèctrics, així com les bateries d’emmagatzematge.

Requisits:

- GM/GS en electricitat o similar.

- Experiència prèvia de 3 o 4 anys com a electricista industrial.

- Valorable residència pròxima al lloc de treball.

- Vehicle propi per accedir a l’empresa.

Per inscriure’s i més informació a oferta d’ocupació d’Electricista industrial a Olesa de Montserrat.

MECÀNIC /A OFICIAL 1a a Sant Esteve Sesrovires

Empresa del sector automobilístic, situada a Sant Esteve Sesrovires, necessita incorporar un/a mecànic de manteniment d’automòbils.

La persona seleccionada realitzarà les següents funcions:

- Mecànica i manteniment de vehicles.

- Manteniment dels pneumàtics.

- Manteniment dels frens.

- Manteniment dels distribuïdors i embragatges.

- Diagnòstic i coneixement del procés amb AUTEL.

- Reparació de xapa i pintura.

Requisits:

- Experiència d’entre 10-15 anys com a mecànic/a, realitzant tasques similars a les descrites.

- Busquem una persona responsable, ordenada i puntual.

- Valorable residència pròxima al lloc de treball.

- Carnet B de conduir, valorable carnet A.

Per inscriure’s i més informació a oferta d’ocupació de Mecánico /a oficial 1r a Sant Esteve Sesrovires.

Spring selecciona:

CONSULTOR/A SELECCIÓ ON SITE A BARCELONA (TAG)

Si tens passió pels Recursos Humans, t’agrada el tracte amb les persones i vols un projecte amb desenvolupament professional, aquesta és la teva oferta. Necessitem incorporar un/a Consultor/a de RRHH per treballar a la nostra Delegació de Barcelona, des de les instal·lacions del nostre clients del sector Hostaleria i Esdeveniments.

Tindràs com a responsabilitat garantir el servei en la gestió dels treballadors posats a disposició, partint dels paràmetres de qualitat i objectius establerts.

S’exigeix tenir disponibilitat per a dies festius i caps de setmana, segons les guàrdies i el servei.

Per inscriure’s i més informació a oferta d’ocupació de Consultor/a Selecció On site a Barcelona (TAG).

Fundació Adecco selecciona:

SUPPLY PLANNER a Sant Joan Despí

¿Tens experiència prèvia al sector de la logística i l’aprovisionament i t’agradaria continuar desenvolupant-te professionalment? Seleccionem una persona per exercir com a ‘supply planner’ en una empresa líder en higiene i salut, situada a Sant Joan Despí.

¿Quines funcions realitzaràs en el teu dia a dia?:

- Identificar de manera proactiva possibles escassetats i recomanar l’assignació modificada per a l’àrea assignada.

- En cas d’escassetat, liderar o donar suport a la resolució d’escassetat i problemes de demanda de capacitat en estreta cooperació amb els equips locals de planificació de fàbrica, planificació de demanda i mercat, incloent-hi la comunicació amb les parts interessades rellevants.

- Recolzar i contribuir al S&OP mensual per a l’àrea assignada.

- Donar seguiment a les accions de les revisions regionals i executius/ives de S&OP.

- Report i seguiment de KPIs rellevants i situació de subministrament (Nivell de Servei / KPI de planificació / Cover Days, etc.).

- Actuar com a interfície i coordinar activitats multifuncionals en cooperació amb els planificadors de fàbrica, vendes i màrqueting, màrqueting de productes, planificació de la demanda, logística comercial i control.

- Aconseguir una estructura d’assignació optimitzada de costos, efectiu i serveis per recolzar la millora de la cadena de subministrament d’un extrem a l’altre.

- Recolzar la resta de l’equip de planificació d’EMEA en altres àrees de productes i diverses activitats.

Per poder optar a aquesta posició serà necessari que tinguis:

- Gran experiència provada en planificació de producció, planificació de materials i planificació de xarxes de subministrament.

- Títol universitari o equivalent en Direcció d’Empreses, Enginyeria, Logística o similar.

- Profund coneixement i experiència en planificació, logística i gestió d’inventaris.

- Pràctica provada d’habilitats de lideratge.

- Nivell fluid en anglès.

Per inscriure’s i més informació a oferta d’ocupació de Supply planner a Sant Joan Despí.

Grupo Crit selecciona:

COMERCIAL A PORTA FREDA - BARCELONA

Des de Crit Consultoría t’estem buscant per formar part de DIGI, una companyia de Telecomunicacions en ple creixement. Durant l’any passat vam obrir 5 delegacions al llarg de la geografia espanyola. Actualment ens estem embarcant en el pla comercial més ambiciós de la nostra història amb necessitat de diversificar les nostres àrees de venda.

¿T’agradaria formar part d’un nou projecte en una empresa amb projecció de futur?

Al llarg de la seva trajectòria la companyia ha anat ampliant diferents zones amb fibra DIGI pròpia, per tant, la teva funció principal serà captar clients en diverses zones residencials assignades, zones de molta importància i amb clients potencials DIGI, també hauràs de realitzar reports de la teva activitat diària, així que estaria bé que tinguessis un nivell bàsic d’Excel. Aquesta tasca es realitza perquè estem desplegant la nostra pròpia fibra òptica en aquestes zones, així que les nostres tarifes competitives han d’arribar a orelles de tots.

Per inscriure’s i més informació a oferta d’ocupació de Comercial a porta freda - Barcelona.

SUPORT TÈCNIC IT  a el Prat de Llobregat (El)

Grup Crit busca tècnic/a informàtic/a per incorporar l’equip tècnic de SERVICEDESK, multinacional del sector de l’electrònica de consum.

- Oferim contracte estable 6 mesos + 6 mesos.

- Oportunitat per aprendre i desenvolupar-se en un entorn multinacional d’ambient jove i dinàmic.

- Modalitat híbrida (presencial i teletreball).

- Incorporació immediata.

Funcions:

La persona seleccionada s’ocuparà d’atendre en remot les incidències Nivell 1 i donar suport tècnic a la xarxa de botigues i a la Seu central, atenció telefònica d’incidències informàtiques i consultes, gestió i renovació de permisos per al personal intern, reinstal·lació de softwares, contrasenyes, configuració impressores, CRM ticketing System, net support i suport a incidències de la pàgina web.

Requisits:

- Formació Grau Superior Informàtica.

- Anglès mitjà.

Per inscriure’s i més informació a oferta d’ocupació de Suport Tècnic IT a el Prat de Llobregat (El).

ADMINISTRATIU/IVA ATENCIÓ AL CLIENT ANGLÈS MITJÀ 

CRIT El Prat selecciona per a empresa ubicada a Zona Franca (Barcelona), a un/a Auxiliar Administratiu/iva amb Anglès mitjà, per treballar al departament d’atenció al client.

Funcions:

- Atenció al client.

- Resolució d’incidències i reclamacions.

S’ofereix:

- Horari: 40 hores setmanals distribuïdes de dilluns a dijous de 07.30 a 13.30 i de 14.30 a 17.10 i divendres de 07.30 a 13.45

- Contracte per ETT amb possibilitat d’incorporació a empresa.

Es requereix:

- Mínim 2 anys d’experiència realitzant les funcions descrites al lloc de treball.

- Nivell mitjà d’anglès.

- Disponibilitat per treballar a Castellbisbal quan l’empresa es traslladi allà l’agost del 2022.

- Persona dinàmica, responsable i amb capacitat organitzativa.

- Vehicle propi per accedir a les instal·lacions.

- Disponibilitat d’incorporació immediata.

Per inscriure’s i més informació a oferta d’ocupació d’Administrativa/o atenció al client Anglès mitjà a Barcelona.

TÈCNIC DE PRL a Barcelona

Una important empresa especialitzada en sistemes d’impermeabilització i pintura industrial, ubicada a Barcelona, està buscant un tècnic/a de PRL amb experiència i formació al sector.

Funcions:

- Coordinació RM.

- Entrega d’EPIs.

- Gestionar/controlar la formació necessària per als llocs de treball en matèria de PRL.

- Visites a obres.

- Implantació de mesures preventives, com per exemple en treballs verticals, a altura, etc.

S’ofereix:

- Contracte per empresa en un lloc estable.

- Horari: torn partit de 08.00 a 13.30 i de 15.00 a 17.00 h, amb certa flexibilitat per adaptar-se a canvis horaris derivats de les visites a obres.

- SBA a negociar.

Per inscriure’s i més informació a oferta d’ocupació de Técnico de PRL a Barcelona.

IAD Espanya selecciona:

ASSESSOR/A IMMOBILIARI a Barcelona

A iad Espanya (filial del grup iad Internacional), busquem ASSESSORS IMMOBILIARIS a BARCELONA.

¿Què oferim?:

- Formar part d’un grup internacional.

- Pàgina web dedicada.

- Pla de capacitació continu.

- Acompanyament per part del teu ‘coach’.

- Publicació dels immobles a més de 200 portals (nacionals i internacionals).

- Pla de comissions sense límits.

- Pla de desenvolupament internacional.

- Teletreball.

- Serveis centrals: gestió, màrqueting, IT, generació de ‘leads’...

Tasques que realitzaràs:

- Atenció personalitzada a propietaris i clients compradors durant el procés de compravenda o lloguer.

- Gestió i organització de visites a propietats.

- Negociació amb clients.

- Tancament d’operacions.

- ‘Networking’.

- Activitats de màrqueting digital.

Per inscriure’s i més informació a oferta d’ocupació d’Assesor/a immobiliari a Barcelona.

Notícies relacionades

Si encara no has trobat la teva oportunitat, pots consultar més llocs vacants clicant a totes les nostres ofertes d’ocupació.

Recorda que si ets empresa o autònom i busques personal, pots inserir la teva oferta d’ocupació perquè puguem donar-te cobertura en tots els nostres mitjans i, així, aconseguir una important bossa de candidats.

Temes:

Ocupació