Producte de temporada
Mercadona avança l’estiu i porta el favorit dels clients: no n’hi ha ni un que no se l’emporti

Si hi ha una cosa que Mercadona fa bé és manejar els temps: la cadena de supermercats controla perfectament quan comença la temporada d’aquest o aquell producte, i tracta amb molta habilitat les dates en les quals entra cada novetat a les prestatgeries dels supermercats.
D’una banda, hi ha la rapidesa per incloure novetats demanades pels clients: sense anar més lluny, des de començament d’any el catàleg s’ha omplert de productes fitnes que responen a la necessitat de portar una alimentació més sana i cuidar millor l’estil de vida; però també s’han inclòs productes Halal per a la població musulmana o lliures d’ingredients d’origen animal per als que segueixen una dieta vegetariana.
A més d’estar a l’aguait de les tendències, Mercadona també té un altre punt fort: la millora i desenvolupament dels productes que ja són un èxit entre els seus clients. Per exemple, aquest és el cas del pal de fregar estàndard que segur que té un de cada quatre espanyols a casa. Lluny de conformar-se i mantenir un producte ampliant els marges, Mercadona aposta per la innovació i recentment n’ha llançat un nou format que augmenta la durabilitat i l’eficiència de l’article.
Mercadona aposta pels productes de temporada
L’aposta de Mercadona pels productes de temporada és una característica que els clients tenen molt present: tot i que gràcies als avenços científics ara podem tenir pràcticament qualsevol producte en qualsevol època de l’any, els de Juan Roig també tenen present l’estació i els articles associats a aquesta (especialment al sector de fruiteria i peixateria) per oferir-los als consumidors.
En el cas de la peixateria de Mercadona, la direcció aprofita el moment recomanat per consumir cada varietat per oferir-ho als clients. D’aquesta manera, podem trobar seitons, sardines, bonítol o lluç a l’estiu, mentre que el bacallà només serà present a l’hivern.
El nou producte de temporada que fa furor entre els clients de Mercadona
A ningú se li escapa que l’estiu, si no ha entrat ja de ple a Espanya, està sortint impúdicament: ja a meitat de març podem trobar termòmetres que superen els 30 graus en diferents punts del país. Entre les conseqüències d’aquesta anomalia climàtica hi ha, d’una banda, la irrupció de banyistes a les platges i, de l’altra, el desenvolupament prematur d’alguns vegetals.
- Postureig 'low cost' La mariscada més barata d'Espanya se serveix a palades a Barcelona
- Escapades El poble més pintoresc de Catalunya per visitar al febrer és un paradís modernista amb una festa que omple de color l'hivern
- El resort de luxe SLS Barcelona obrirà amb descomptes l’1 d’abril
- Futbol La seu espanyola del «líder mundial en connectivitat» que serveix el Barça és un domicili particular del barri de Sant Andreu
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Aldarull Un grup causa aldarulls en un tren obligant a intervenir la maquinista
- Negociacions El PSOE i Junts es reuneixen abans del debat de la qüestió de confiança
- Un 93% dels trens de la Cerdanya incompleix l'horari
- CARDIOLOGIA ¿Què són i com evitar els greixos trans, que augmenten el risc de mort un 34%?
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet