Consell
El menú de tres dies per perdre panxa ràpid
Aconseguiràs reduir panxa de manera efectiva

El ventre és una de les zones del cos on més greix s’acumula. Aconseguir un abdomen pla és un treball que requereix esforç, constància, exercici i una bona alimentació. Certs aliments tenen un efecte sobre el ventre i incorporar-los en el nostre dia a dia ens pot ajudar a aconseguir-ho.
Hi ha un menú que pots seguir durant només tres dies amb el qual aconseguiràs perdre panxa d’una manera efectiva. Aquest pla d’alimentació és un menú de les doctores de la clínica Mira + Cueto i es basa principalment en aliments diürètics i rics en fibra que ajuden a desinflar-nos. Aliments amb fibra i antiinflamatoris que no produeixen gasos durant el seu procés de digestió
Menú de tres dies per perdre panxa
Dia 1
Esmorzar: cafè o te sense llet + torrades (50 g de pa integral) amb tomàquet i tonyina o bé amb formatge baix en greixos.
Mig matí: dos o tres llesques de pinya natural.
Dinar: amanida de pollastre, cogombre, tomàquets cherry i enciams variats.
Berenar: dos kiwis.
Sopar: amanida de gambes o llagostins cuits amb enciams variats, tomàquet, llimona, llavors de sèsam i oli d’oliva verge extra.
Dia 2
Esmorzar: cafè o te sense llet + una llesca de pa integral amb oli d’oliva i embotit de gall dindi.
Mig matí: un bol de maduixes.
Dinar: amanida de cigrons cuits, tomàquets cherry, api, julivert, pebrot vermell, oli d’oliva verge extra, sal, pebre negre molt i vinagre de vi blanc.
Berenar: macedònia de fruites.
Sopar: amanida de cabdells d’enciam, espàrrecs blancs i tonyina al natural.
Dia 3
Esmorzar: llet d’ametlles amb quatre cullerades de granola de llavors i fruites seques i cinc o sis maduixes.
Mig matí: una peça de fruita i un iogurt 0%.
Dinar: amanida de pit de gall dindi, pastanaga crua ratllada, enciam picat i amaniment a base de suc de taronja, oli d’oliva, sal i pebre blanc.
Berenar: dos kiwis.
Sopar: minestra de verdures amb oli d’oliva verge extra i truita a la francesa.
Temes:
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Presentador de ‘Col·lapse’ a TV3 Ricard Ustrell farà un parèntesi en la seva carrera televisiva
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Flick demana protegir els àrbitres abans de la final: "No respectar-los és no tenir fair play"
- Horari i on veure el funeral del papa Francesc per televisió
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina