Comerç

El centre comercial Vilamarina de Viladecans atrau sis noves marques

Subway, Soloptical, Maxcolchón i Ozone Bowling són algunes de les noves incorporacions

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / VILADECANS

El centre comercial Vilamarina de Viladecans atrau sis noves marques que amplien la seva oferta amb botigues com Soloptical, cadena d'òptiques de referència que ofereix una àmplia gamma de productes de les millors marques en muntures oftàlmiques i ulleres de sol.

Una altra de les incorporacions és Maxcolchón, especialista en la venda de productes de descans amb un ampli assortiment de matalassos, bases entapissades i somiers, productes geriàtrics i roba de llit.

També oferirà noves ofertes en serveis la Farmàcia Vilamarina, que ofereix productes de dermo-cosmètica, ortopèdia esportiva i serveis gratuïts com l'elaboració del Sistema Personalitzat de Dosificació i presa de tensió arterial.

Centres Ideal, centres de depilació làser i estètica avançada, especialitzada en tractaments de depilació amb làser de díode, també ha optat per integrar-se a Vilamarina.

A més, se sumaran a l'oferta de restauració i oci, Subway®, la franquícia líder en el negoci de la restauració ràpida que ofereix a sus clientes una alternativa gastronòmica caracteritzada per la seva frescor, varietat i adaptació als gustos del consumidor.

Ozone Bowling, amb tecnologia d'última generació, serà una de les més modernes i comptarà amb pistes de bowling, que estaran habilitades per a l'ús de tota la família i les últimes novetats existents en el món dels simuladors electrònics, màquines de redemption, esportives i infantils.

Notícies relacionades

Aquests nous operadors s'uniran a la completa oferta comercial de Vilamarina entre els quals destaquen H&M, Tous, Mango, Jack&Jones, Bershka, Stradivarius, Cortefiel, Mercadona i Gené Kàrting Indoor, entre altres.

Més notícies de Viladecans

Temes:

Comerç Empreses