INFORMACIÓ DE L'EXTERIOR
Els concursants de 'GH VIP' descobreixen que hi ha eleccions i que podran votar
L'organització del concurs ha fet una excepció i els ha comunicat la important notícia de l'exterior

gh-vip
El Súper de ‘Gran Hermano VIP’ va fer dimecres una excepció i va comunicar als concursants una notícia important que afecta tots els ciutadans. Durant l’emissió de l’‘Última hora’ presentat per Lara Álvarez, els habitants de la casa de Guadalix de la Sierra es van assabentar que el 10 de novembre hi ha eleccions a Espanya i que, lògicament, podran votar.
«Us volem comunicar una notícia important de l’exterior, que creiem que heu de saber», va dir el Súper als concursants, que es van quedar descol·locats al sentir aquestes paraules. Després de descobrir la convocatòria d’eleccions, alguns participants com Irene Junquera es van posar a aplaudir mentre Mila Ximénez demanava tranquil·litat. «Calleu, cony», va demanar la col·laboradora de ‘Sálvame’.
En aquell mateix moment, el Súper va revelar que els concursants podran votar malgrat estar tancats en la casa més famosa de la tele. «Us oferirem tot el necessari perquè, si ho voleu, pugueu exercir el vostre dret a vot», va informar mentre els ‘vips’ es mostraven agraïts.
Notícies relacionades«¿No podem sortir una estona a votar? És una opció», va fer broma una Mila ansiosa per sortir al carrer. No obstant, tot apunta que els concursants hauran de votar per correu abans del 6 de novembre, data en la qual es tanca el termini.
Es pot recordar que el desembre del 2017, els concursants catalans d’‘Operación triunfo’ sí van tenir l’oportunitat de sortir de l’Acadèmia per votar a les eleccions del Parlament de Catalunya. D’aquesta forma, els fansd’Alfred, Aitana i Nerea els van poder veure a les urnes exercint el seu dret a vot.
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril La festa d’‘Abril’ converteix el Dry Martini en l’Studio 54 de Sant Jordi
- Ciutat vella Els comerciants del Raval reivindiquen la presència de ‘skaters’
- Salut El doctor Manuel Sans Segarra explica l'origen de l'estrès: "La causa fonamental de la nostra societat actual és l'ego..."
- Freixenet acomiadarà 180 empleats i reduirà un 25% la seva plantilla per la sequera
- Això és del que t’has d’acomiadar als 60 si vols ser més feliç
- Crisi en la coalició El Govern rescindeix de manera unilateral el contracte d’armes amb Israel d’acord amb Sumar
- Crítica de la patronal Foment acusa el Govern d’Illa de provocar «més decreixement i misèria» amb l’acord de vivenda amb ERC, els Comuns i la CUP