A 'TODO ES MENTIRA'
Marta Flich esclata contra Beatriz Talegón per les protestes a Catalunya: «¡No em tergiversis!»
La presentadora i la convidada es van embolicar en una discussió per les seves actituds diferents sobre l'«independentisme radical»

tem
Les protestes a Catalunya per la sentència del procés continuen estant de plena actualitat, i aquest dilluns van desembocar en un fort enfrontament entre Marta Flich i Beatriz Talegón a ‘Todo es mentira’. Totes dues van mostrar actituds molt diferents respecte al concepte d’«independentisme radical», ja que la convidada va afirmar que «no hi ha proves» que existeixi. «S’ha d’investigar i depurar per poder dir quin percentatge de l’independentisme és violent», va assegurar a través d’una connexió.
Flich, per la sevapart, va mantenir que hi ha una part «violenta» de l’independentisme i va compartir les dades ofertes pel ministre Grande-Marlaska. «Les detencions són una cosa, les proves que han de presentar-se i el procés judicial, una altra. El ministre parla que hi ha persones que són violentes», va assenyalar Talegón abans que la presentadora donés més detalls: «Ha dit que hi ha independentisme radical violent darrere de tot això, a més d’anarquistes d’altres països i àcrates.»
Notícies relacionades«No podem criminalitzar tota una ideologia», va defensar llavors Talegón. Va ser aquesta afirmació la que va provocar l’enuig de Flich, ja que ella en cap moment havia dit el contrari: «No tot l’independentisme és violent, però hi ha una part que sí que ho és. Nosaltres ensenyem les dues cares». «¡No em tergiversis! Deixa’m explicar-me perquè es tergiversen les coses i no em dona la gana», va esclatar la conductora de ‘Todo es mentira’.
«Divendres cobrim una manifestació i vam veure dues cares. Una de molt pacífica que representa el poble català, independentistes i no independentistes, que protestaven contra la sentència del procés. Després teníem un grup residual però coordinat, molt violent, que en part eren independentistes radicals. Aquí i a Pequín. Ho diu el Ministeri de l’Interior, són dades i això teu, intuïció», va concloure l’economista.
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Tribunals Piqué reconeix davant la jutgessa entre llàgrimes que va recórrer a Rubiales per cobrar la comissió d'Aràbia Saudita per la Supercopa
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Multimilionari José Elías: «Si no vens, la resta no té sentit»
- Vaga convocada L’Estat negocia amb els sindicats que el nou operador de Rodalies “s’ubiqui dins del grup Renfe a tots els efectes”
- Els Agents Rurals investiguen el tiroteig d’un flamenc a les Planes d'Hostoles i en busquen els responsables
- Tarragona tindrà 34 grups més de Formació Professional el curs vinent
- FP dual Empresaris de turisme demanen més places d'FP dual a Tarragona per a "absorbir la demanda del sector"
- Efectes de la borrasca Un flamenc despistat apareix pels carrers de les Planes d'Hostoles