A 'GH VIP'
Alba Carrillo explota contra Antonio David: «Jo no tinc cap denúncia per agressivitat»
Els dos concursants van protagonitzar una monumental discussió durant el debat d'aquest diumenge

antonio-david-y-alba-carrillo
Qui es pensava que la casa de ‘GH VIP’ quedaria més tranquil·la que mai després de l’expulsiód’Hugo Castejón, estava molt equivocat. Ahir a la nit, durant l’emissió del debat, van volar ganivets en diverses direccions entre els concursants que encara continuen tancats a Guadalix de la Sierra. Però un dels enfrontaments més durs va ser eld’Alba Carrillo i Antonio David.
El que va sers parella de Rocío Carrasco va afirmar que la model ha adoptat el rol d’Hugo després de la seva expulsió, una acusació que la supermodel no va encaixar gens bé i per la qual es va posar a plorar. «Estic cansat que et facis la víctima i que després siguis el botxí», va continuar dient el concursant, provocant que Alba exclamés entre llàgrimes: «¿Però com que soc el botxí? ¡Però si no estic fent res!».
Notícies relacionadesA més, Antonio David va reconèixer que no li van agradar gens unes paraules que li va dedicar la seva arxienemiga. «A mi no m’amenacis i no em miris amb aquests ulls, que els conec», li havia dit Alba. «Vull saber què està insinuant», es va preguntar ell. «T’ho he dit i t’ho repeteixo, que tu a mi no em miris així. ¿Què estàs volent dir tu al dir que he agafat el paper d’Hugo? ¿Què significa això?», es va defensar la col·laboradora.
“Es que me estás tocando ya los c0j0nes” Alba Carrillo, 2019. #GHVIPDBT11 #GHVIP24N pic.twitter.com/tHJhl72KYB
— Sra.Pecas (@senorapecas) 24 de noviembre de 2019
Davant dels atacs d’Antonio David, Alba va acabar esclatant: «¡Ets més gandul que la jaqueta d’un guàrdia civil! ¡M’acabes de dir allò d’Hugo quan vas venir i vas dir que era agressiu!». «¿Què m’estàs volent dir? ¡Perquè jo no tinc cap denúncia per agressivitat! ¡Ja m’estàs tocant els collons!», va afegir una Alba completament fora de si portant a col·lació el passat judicial del seu company, la qual cosa molts han interpretat com un cop baix.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió