HO EXPLICA A LES XARXES
Dur cop per a Alba Carrillo després de 'GH VIP': mor la seva gosseta Lanas
La segona finalista del 'reality' de Telecinco ha comunicat la notícia al seu compte d'Instagram

alba-carrillo
Després de passar tres mesos tancada a la casa de ‘GH VIP 7’, Alba Carrillo s’ha hagut d’enfrontar a una dura clatellada. La segona finalista del ‘reality show’ ha comunicat a les seves xarxes socials la mort de la seva gosseta Lanas, una trista notícia per la qual ha rebut nombrosos comentaris d’afecte per part dels seus seguidors.
«Avui se n’ha anat un membre de la meva família. Ha sigut generosa fins a l’últim moment. Quan me’n vaig anar a ‘Gran Hermano’, li vaig dir que m’esperés i ha complert», comença dient Alba Carrillo en el seu compte d’Instagram, on acompanya les seves paraules amb una fotografia de Lanas. Tal com explica en el seu missatge, la gosseta havia estat al costat d’ella durant els últims 13 anys, els quals va omplir «de felicitat absoluta i afecte».
Cristina Cifuentes, entre els recolzaments d’Alba
Notícies relacionadesLa model comparteix la seva tristesa a l’imaginar-se com canviarà el seu dia a dia a partir d’ara: «Ningú lladrarà quan truquin al telèfon o s’ajaurà a fer la migdiada amb el Lucas». No obstant, és conscient que Lanas es quedarà al costat de la seva família «per sempre». «T’estimem», afegeix la segona finalista de ‘GH VIP’.
Companys de Telecinco com Omar Suárez o Chelo García Cortés han enviat tot el seu afecte a la col·laboradora de ‘Ya es mediodía’, que també ha rebut unes paraules de l’expresidenta de la Comunitat de Madrid, Cristina Cifuentes: «Ho sento de tot cor, els estimem moltíssim. Un petó enorme»
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- 080 Barcelona redobla la seva aposta per traspassar les fronteres
- La passarel·la barcelonina La venda de roba s’estanca el 2024 en l’enèsim repte del negoci de la moda
- La passarel·la barcelonina 080 El laboratori de la moda del futur
- TELEVISIÓ I MAS ¡Hola, 2Cat!
- Fórmula 1 Alonso veu que necessita més temps per millorar el seu Aston Martin