LAPSUS EN DIRECTE
Echenique respon a Ferreras després de dir que no va aplaudir el Rei: «Tampoc em vaig posar dret durant l'himne»
El diputat d'Unides Podem s'ha pres amb humor la relliscada del presentador d''Al rojo vivo'

echenique
‘Al rojo vivo’ va retransmetre aquest dilluns en directe la Sessió Solemne d’Obertura de la XIV Legislatura. Durant l’entrada del rei Felip VI al Congrés dels Diputats, Antonio García Ferreras va comentar el que estava passant en aquells moments i va patir un lapsus que està sent molt comentat a les xarxes socials.
«Tots els diputats estan aplaudint. Alguns d’Unides Podem, com Pablo Echenique o Jaume Asens, no estan aplaudint», va deixar anar el presentador de l’espai informatiu de laSexta, que va reafirmar les seves paraules: «Tots els membres d’Unides Podem del Govern aplaudeixen (...) Echenique, si veuen allà al centre, no està aplaudint».
Notícies relacionadesPor lo visto Ferreras dice que no aplaudí en la sesión de hoy. Es correcto. Tampoco me puse de pie durante el himno ni me pusieron de titular en el partido de futbito de después de la sesión solemne de apertura. 😂 ¡Antonio, tío! 😂
— Pablo Echenique (@PabloEchenique) 3 de febrero de 2020
A l’assabentar-se de la narració del periodista, Echenique, que pateix atròfia muscular espinal, s’ho ha pres amb humor i ha respost a les seves xarxes socials: «Pel que sembla Ferreras diu que no vaig aplaudir en la sessió d’avui. És correcte. Tampoc em vaig posar dempeus durant l’himne ni em van posar de titular en el partit de futbet de després de la sessió solemne d’obertura. ¡Antonio, tio!».
¡Tienes razón Ferreras! @pnique me ha hecho unas cuantas de esas. Una vez me abrazaron todos los de la Ejecutiva de @PODEMOS y Eche, nada ahí, sentadito, como si no fuera con él. Otro día, en una presentación, todos me aplaudieron a rabiar. Y él erre que erre, frío. Malamente. pic.twitter.com/eItuFuFGHn
— Juan Carlos Monedero (@MonederoJC) 3 de febrero de 2020
Juan Carlos Monedero, cofundador de Podem, també ha recollit en el seu compte de Twitter la cridanera relliscada de Ferreras. «¡Tens raó, Ferreras! Echenique me n’ha fet unes quantes d’aquestes. Una vegada em van abraçar tots els de l’Executiva de Podem i Eche allà, assegut, com si no fos amb ell. Un altre dia, en una presentació, tothom em va aplaudir d’allò més. I ell tossut, fred. Malament», va escriure a aquesta xarxa social.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"