TRISTA NOTÍCIA
Mor una neboda de Barei als 14 anys en un tràgic accident de canoa
La noia va perdre la vida mentre feia el descens del riu Cares

barei
Durs moments per a la família de Barei, representant d’Espanya en elFestival d’Eurovisió 2016. Ana Reyzábal, neboda segona de la cantant, va morir el 3 de juliol en un tràgic accident de canoa mentre feia el descens del riu Cares, a Astúries. La jove, que participava en un campament d’estiu a Comillas (Cantàbria), va caure a l’aigua amb una amiga que sí que va poder sortir a la superfície.
Després de conèixer-se la trista notícia, Barei ha reaparegut a les xarxes socials quatre dies després dels fets per agrair totes les mostres d’afecte que ha rebut la seva família en uns moments tan complicats. «En la família hem patit una desgràcia, la mort d’una nena de 14 anys en un accident de canoa en un campament d’estiu. Era la filla del meu cosí», ha començat explicant l’artista.
Notícies relacionadesEn una sèrie de ‘stories’ compartits en el seu compte d’Instagram, Barei lamenta el tràgic desenllaç de la jove, ja que tenia tota la vida per davant: «La mort sempre fa mal, però quan és en aquestes circumstàncies i amb aquestes edats... El dolor és immens».
La cantant, que va ser mare de dos bessons el desembre del 2018, reconeix que des d’aleshores sent les coses «de manera diferent» i afirma que no es pot «ni imaginar» el dolor del seu cosí i la seva dona. «Suposo que només amb el temps podran fer suportableviure amb això. Tenen dos fills pels quals tirar endavant, lluitar i continuar somrient, però aquestes notícies et trenquen en dos», assenyala la intèrpret, que dona les gràcies als seus seguidors per tots els missatges d’afecte que ha rebut la seva família durant els últims dies.
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Tribunals Piqué reconeix davant la jutgessa entre llàgrimes que va recórrer a Rubiales per cobrar la comissió d'Aràbia Saudita per la Supercopa
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Multimilionari José Elías: «Si no vens, la resta no té sentit»
- Vaga convocada L’Estat negocia amb els sindicats que el nou operador de Rodalies “s’ubiqui dins del grup Renfe a tots els efectes”
- Els Agents Rurals investiguen el tiroteig d’un flamenc a les Planes d'Hostoles i en busquen els responsables
- Tarragona tindrà 34 grups més de Formació Professional el curs vinent
- FP dual Empresaris de turisme demanen més places d'FP dual a Tarragona per a "absorbir la demanda del sector"
- Efectes de la borrasca Un flamenc despistat apareix pels carrers de les Planes d'Hostoles