ENRENOU A LES XARXES
Silvia Abril es converteix en 'trending topic' per la seva definició de Vox: «És un acudit dolent»
L'actriu i humorista ha generat opinions de tot tipus amb les seves declaracions sobre el partit de Santiago Abascal

silvia-abril
El nom de Silvia Abril s’ha situat durant el matí d’aquest dijous, 16 de juliol, en la llista de temes més comentats de Twitter. El motiu no és cap altre que unes declaracions que ha fet sobre Vox i que han generat tota mena d’opinions en aquesta xarxa social. Mentre que alguns s’han mostrat a favor de les seves contundents paraules, a d’altres no els han provat gens bé.
«Vox és un acudit, però un acudit dolent», ha afirmat Abril en una entrevista concedida a ‘El Mundo’. En aquesta mateixa línia, al ser preguntada per unes declaracions en què va afirmar que «la dreta va bé als còmics», la humorista ha respost d’aquesta forma: «Segur que conec algun còmic de dretes, tot i que no soc gaire conscient d’això, ni quin humor hi pot haver en aquest jardí. Potser, en el passat, Tip i Coll es movien per aquí».
(En elaboració)
Me encanta la cultura de cancelación de Twitter. Hoy le ha tocado a Silvia Abril por decir que Vox es un chiste y ahora ya por eso no es válida como humorista
— Manuel Medina (@manmdn_) 16 de julio de 2020
Me meto en la tendencia de Silvia Abril y solo veo a fachas llorando. Si es que eres la hostia, @silviabril 💜💜💜❤
— 🎅𝙅𝙊𝙎𝙀🎅 (@jose98CDB) 16 de julio de 2020
Es curioso el revuelo que se ha armado porque Silvia Abril haya dicho que "Vox es un chiste, pero un chiste malo". A mí me parece que su declaración es excesivamente eufemística, ya que VOX es una formación mucho más nociva que cualquier chiste malo.
— Sara A Z 📚📖🖋📘📕😷 (@Shimriti_7) 16 de julio de 2020
Silvia Abril acaba de cargarse la campaña de promoción de su película, yo no pensaba ir a verla pero ahora menos #superagenteMakey
— Domingo Díaz 🤖 (@domingodiazc) 16 de julio de 2020
Veo que Silvia Abril es muy valiente hablando de Vox. Me gustaría saber qué opina esta erudita sobre Bildu o Podemos, sobre Pablo Iglesias, Pablo Echenique o Quim Torra.
— Libertad Plena (@liberal_real) 16 de julio de 2020
A ver si tiene la misma expresividad...
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Col·legi Mare de Déu del Carme Acomiadat el director d’una escola de Terrassa en plena investigació per denúncies de radicalització ultracatòlica
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe