VÍDEO
L'emprenyament de Villalobos a 'Masterchef': «Soc falsa, lladre... Soc de tot perquè soc política»
L'expolítica del PP va esclatar en el 'talent show' després d'escoltar unes declaracions d'Ainhoa Arteta

villalobos
La participació de Celia Villalobos en la cinquena edició de ‘Masterchef Celebrity’està deixant nombrosos titulars relacionats amb la seva trajectòria professional com a política. La setmana passada, la que va ser ministra del Partit Popular sorprenia a l’afirmar en to jocós que, a causa de la seva experiència al Congrés dels Diputats, havia viscut «molt temps envoltada de porcs».
Durant la setena gala del ‘talent show’, emesa aquest dimarts, 3 de novembre, Villalobos va tornar a deixar anar un dard dirigit a certs polítics que qualifica com a «pocavergonyes».
L’expolítica va esclatar després d’escoltar unes declaracions d’Ainhoa Arteta: «Celia em recorda la meva mare, en aquest sentit li tinc molt respecte (...) Amb la manera que té d’adreçar-se als companys pot provocar topades. No vull demonitzar els polítics, però molta gent potser no acaba d’encaixar com diu les coses».
Notícies relacionades«Soc falsa, soc mentidera, soc lladre... Soc de tot, perquè soc política», va deixar caure Villalobos mentre els seus companys començaven a riure per la seva espontània indignació.
"Soy falsa, soy embustera, soy ladrona... Soy de todo porque soy política", Celia Villalobos https://t.co/5KB3O2GWnE #MCCelebrity pic.twitter.com/N9tclbKZg2
— MasterChef (@MasterChef_es) 3 de noviembre de 2020
No obstant, Arteta va voler matisar les seves paraules: «De cap manera. Estic en desacord amb el que has dit dels polítics. Hi deu haver polítics que fan tot això, però també hi ha polítics molt honestos. T’he dit moltes vegades que ets de les polítiques que més m’han agradat». «Que algú pensi que per ser polític no valc... ¿Per què m’han de posar amb set que són uns pocavergonyes?», va concloure Villalobos.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Tossa de Mar, protagonista d’un reality xinès amb milions d’espectadors
- ACTUALITAT BLAUGRANA La Lliga sacseja el Barça per les llotges VIP: «No té ‘fair play’ per inscriure Dani Olmo i Pau Víctor»
- Frau a Hisenda Ancelotti afirma que el Reial Madrid li va suggerir crear societats per cobrar drets d’imatge: «Mai em vaig adonar que alguna cosa no era correcta»
- Automoció Seat nomenarà ben aviat el substitut de Wayne Griffiths i Markus Haupt és el millor posicionat
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos