A ‘Viva la vida’
Terelu retreu a Carmen Borrego que digués «t’estimo» a Jorge Javier i es posiciona amb la seva filla

Les Campos es troben enfrontades a causa del conflicte que mantenen amb Jorge Javier Vázquez. Després que Alejandra Rubio mostrés el seu enuig amb la seva tia Carmen Borrego per la seva ràpida reconciliació amb el presentador, aquest dissabte Terelu Campos es va mostrar del costat de la seva filla i es va molestar amb la seva germana per com va respondre a Alejandra.
«Entenc l’opinió d’Alejandra perquè ella parla des del més profund del seu cor, ella és sincera i va dir el que va dir perquè es van dir coses molt tremendes de Carmen, com que s’havia carregat la carrera de la meva mare», va començar dient la col·laboradora de ‘Viva la vida’, que afegia: «Si Jorge hagués dit això de mi jo l’hi hauria retret, no va ser oportú que la meva germana Carmen li digués ‘t'estimo’ a Jorge tres vegades després del que havia passat», li va retreure.
Carmen, que veia el programa des de casa, no va dubtar a respondre a la seva germana a través d’un missatge que ella va llegir en directe: «Aquí tots perdoneu coses pitjors, si parlo perquè parlo, i si callo perquè callo. El que tens al costat ha dit que m’arrossego pels platós i li continues parlant». ‘El que tens al costat’ no era cap altre que Diego Arrabal, amb el qual Carmen no manté bona relació. No obstant, Terelu va defensar el col·laborador i va llançar un dard al presentador: «Diego no diu les coses com les diu Jorge, ell sí que ens té carinyo».
- Tecnologia Whatsapp ja et permet saber si el teu missatge ha sigut llegit per una persona diferent del destinatari original
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Una fàbrica de Badalona, acusada de "risc inacceptable" de càncer
- Aquesta és la ciutat on millor es menja d'Espanya, segons Dabiz Muñoz
- Vins Mas Pòlit celebra els seus 450 anys d'història lligats al vi i a l'Empordà
- Televisió ‘Les tortugues ninja’ tornaran l'11 d'abril a 3Cat 30 anys després
- DAVANT DEL COMITÈ DE COMPETICIÓ L’Osasuna presenta recurs per «alineació indeguda» d’Iñigo Martínez amb el Barça
- Mobilitat ferroviària Una avaria deixa sense servei 140 quilòmetres i 26 estacions de la línia R3 de Rodalies durant tres hores