A partir del 21 de gener

Movistar+ recupera el mundial de MotoGP després del seu acord amb DAZN

La plataforma de ‘streaming’ també adquireix els drets d’explotació de la Fórmula 1, que compartirà amb la companyia de Telefónica

Movistar+ recupera el mundial de MotoGP després del seu acord amb DAZN
1
Es llegeix en minuts

Importants novetats respecte a les emissions de les competicions esportives que més tirada tenen. Movistar+ ha arribat a un acord amb DAZN per enfortir les seves respectives ofertes esportives, distribuint els seus continguts a través dels diferents canals de la plataforma espanyola.

Segons el comunicat de premsa, gràcies a aquest acord i després de la recent renovació dels drets per part de la companyia de Telefónica, DAZN adquireix en exclusiva l’explotació del mundial de F-1 a Espanya fins a l’any 2023 a través del nou canal DAZN F1, que estarà disponible per als clients de les dues plataformes a partir de l’1 de març.

D’altra banda, Movistar+ també recupera altres importants esdeveniments que va perdre en els últims anys com el mundial de MotoGP i l’EuroLeague de Bàsquet, la Premier League, la Copa del Rei i la CONMEBOL Libertadores, entre d’altres com l’EuroCup de bàsquet, UFC, el circuit WTA i la Coppa Italiana, que podran ser disfrutats, a partir del pròxim 21 de gener en els nous canals DAZN 1 i DAZN 2 de la plataforma espanyola.

«Aquesta aliança amb DAZN reforça la nostra oferta esportiva i enriquirà l’experiència de tots els aficionats a l’esport. Amb aquesta relació es reafirma el nostre compromís d’oferir sempre als nostres clients el millor contingut propi, a través de la nostra producció original i el contingut més rellevant, a través dels socis que lideren la indústria audiovisual», afirma Emilio Gayo, president de Telefónica Espanya, en la nota de premsa.

Notícies relacionades

«L’acord amb Movistar+ és un gran exemple de com plataformes d’entreteniment i operadors poden col·laborar per oferir una experiència més satisfactòria i intuïtiva als aficionats a l’esport. Es tracta també d’un moment important per a la nostra companyia i forma part de la nostra estratègia per impulsar un creixement més gran als nostres mercats principals. A partir del març, els nostres clients a Espanya disfrutaran d’una àmplia cobertura de F-1, convertint DAZN a la plataforma de referència per als aficionats a l’esport del motor a Espanya», assegura James Rushton, co-CEO de DAZN.

Aquesta no és l’única aliança amb plataforma d’entreteniment internacionals que Movistar+ ha subscrit, ja que també té acords amb Netflix o Disney+. Fa uns dies es va conèixer que la companyia audiovisual espanyola s’havia aliat NBCUniversal International Networks per al llançament de Universal+ a Espanya.