LLOP
La impactant transformació de Joaquín Sánchez per imitar la Marina de ‘La isla de las tentaciones’
El futbolista, seguidor del ‘reality’ de Telecinco, va publicar el vídeo amb el canvi a les seves xarxes socials
Joaquín Sánchez s’ha declarat en moltes ocasions fan absolut de ‘La isla de las tentaciones’. El futbolista ens té acostumats a compartir les seves reaccions al ‘reality’ i a comentar tot el que hi succeeix. A l’última entrega, l’andalús va tornar a sorprendre els seus seguidors amb un vídeo que ningú esperava en el qual es convertia en una de les participants.
El jugador del Betis es va transformar i va compartir una ‘story’ d’Instagram en què se’l podia veure convertint-se en un llop mitjançant un filtre de la xarxa social. El vídeo anava acompanyat amb la frase ‘Marina de nit’, fent referència a què pretenia transformar-se en ella.
Torna a la càrrega amb la Marina
Des de l’estrena de l’edició, fa tres setmanes, el Joaquín ha publicat cada dijous contingut a les seves xarxes relacionat amb el programa, especialment fent al·lusió a l’actitud de la Marina. Al seu primer programa, el futbolista va apostar per qui creia que cauria primer rendida davant els solters: «Jo crec que serà la Marina. ¿Esteu amb mi, no? Hi ha ‘feeling’», es va sincerar a les seves xarxes socials.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Dues falsedats flagrants
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
