Elegits
Coneix Celia Muñoz, Elsa i Santi Marcilla, els nous finalistes de ‘Got Talent’
Aquesta vegada el jurat sí que va atorgar el seu passi d’or

‘Got Talent’ ja ha elegit tres finalistes més que es disputaran el títol de millor talent d’Espanya i els 25.000 euros del premi. El jurat i el públic present al plató van ser els encarregats d’elegir quins concursants arribaven al final.
Després d’una sorprenent actuació, la ventríloqua Celia Muñoz es va emportar el passi d’or del jurat. Amb una impressionant actuació, en la qual amb prou feines va moure els llavis, i uns subtils trucs de màgia, Celia va passar directament a la final.
Notícies relacionadesLo que ha hecho Celia Muñoz sobre el escenario de #GotTalent13 no lo habíamos visto NUNCA. Sin palabras https://t.co/fenrUL3cxH pic.twitter.com/RpVrhXDHYO
— Got Talent España (@GotTalentES) 16 de abril de 2021
L’elegida pel públic va ser la cantant Elsa. Amb el seu torrent de veu, va deixar bocabadat tot el jurat, especialment Paz Padilla, a qui va fer plorar després de recordar al seu marit: «M’has ajudat a connectar amb el meu amor, amb la meva ànima bessona, amb l’amor de la meva vida».
Este momento de @pazpadilla y @Edurnity ❤️ #GotTalent13 https://t.co/fenrUL3cxH pic.twitter.com/C4bdch3YCH
— Got Talent España (@GotTalentES) 16 de abril de 2021
Finalment, el jurat tenia en el seu poder elegir el tercer finalista però hi va haver empat. Risto i Paz van votar per Yoni mentre que Dani i Edurne van apostar per Santi Marcilla. Llavors, va ser el públic qui va tenir l’elecció, elegint el mag Santi que va deixar tots sorpresos amb els seus increïbles trucs de màgia.
Santi Marcilla nos ha dejado clavados con su impresionante truco de magia 😱 #GotTalent13 https://t.co/fenrUL3cxH pic.twitter.com/oylXAJKNcB
— Got Talent España (@GotTalentES) 16 de abril de 2021
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Pla pilot El Govern concedirà beques de 500 euros al mes per estudiar Filologia Catalana i augmentar la xifra de professors
- Catalunya Media City Salvador Illa presenta el ‘hub’ audiovisual Catalunya Media City a les Tres Xemeneies
- Crisi transatlàntica ¿Per què el Vell Continent és tan important per als EUA? Desmuntant el mite de l’Europa parasitària de Trump
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu