Nova incorporació al seu catàleg
Disney+ celebra el ‘Dia Star Wars’ amb l’estrena de ‘La remesa mala’, la nova sèrie de la saga
La plataforma d’entreteniment també estrenarà un nou curt d’Els Simpson inspirat en ‘Star Wars’

Disney+ commemora aquest 4 de maig el ‘Dia Star Wars’ amb un regal molt especial per als seus seguidors. La plataforma d’entreteniment estrena aquest dimarts ‘La remesa mala’, la nova sèrie de la saga, amb un especial de 70 minuts, al qual continuaran nous episodis cada divendres a partir del 7 de maig.
La sèrie explica la història dels clons d’elit de la Remesa Mala, que vam conèixer per primera vegada a ‘The Clone Wars’. En aquesta ocasió, s’internaran en una galàxia que canviarà ràpidament just després de la Guerres Clon. Els membres de La Remesa Mala, un singular esquadró de clons que difereixen genèticament dels seus germans de l’Ejército Clon, tenen una habilitat excepcional que els converteix en soldats extraordinàriament efectius i en un equip imbatible. En l’era posterior a les Guerres Clon, emprendran missions mercenàries mentre lluiten per mantenir-se a la superfície i trobar noves metes.
D’altra banda, la plataforma de pagament també estrenarà Maggie Simpson en ‘El despertar de la Siesta’, un nou curt d’‘Els Simpson’ inspirat en Star Wars, en què alguns dels personatges de la galàxia de Star Wars s’acosten a la ciutat de Springfield. Aquest nou curt és el primer d’alguns d’‘Els Simpson’ que arribaran a Disney+ aquest any per retre homenatge a algunes de les marques i títols més coneguts del servei de streaming.
Notícies relacionadesEn aquest curt, en una escola bressol molt, molt llunyana... però sense sortir de Springfield, Maggie s’embarca en una recerca èpica darrere el seu xumet robat. La seva aventura la porta a enfrontar-se amb joves padawan, Lords Sith, droides familiars i escòria rebel, i a la lluita definitiva contra el costat fosc. Tot, en un original curt que ret homenatge a l’univers Star Wars.
A més, per celebrar l’art i la creativitat de la comunitat de Star Wars, Lucasfilm i Disney+ han encarregat il·lustracions originals per tematitzar el servei durant diversos dies, una cosa que succeirà per primera vegada a la plataforma. Un grup d’artistes i fans de Star Wars de tot el món han creat il·lustracions representant diferents pel·lícules i sèries de Star Wars, donant-los vida a través dels seus estils propis. Aquestes il·lustracions apareixeran en el servei fins al 9 de maig.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Xavier Amor, secretari de Governs Locals de la Generalitat: "Hem d’ajudar els ajuntaments; no importa el color polític"
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors
- Conflicte laboral Els treballadors de PortAventura van avui a la vaga per demanar millors sous
- Apunts polítics de la setmana ¿A qui beneficia el vot als 16 anys? El ‘target’ de l’esquerra que observa la dreta