No s’acoquina
Ana Rosa respon als crits de «manipuladora» en un directe des de Barcelona
El magazín de Telecinco es trobava cobrint la manifestació a la Rambla davant un acte de Pedro Sánchez

‘El programa de Ana Rosa’ ha arrencat aquesta setmana des de Barcelona, després que un grup de manifestants independentistes s’hagi amuntegat al Liceu per protestar davant la visita del president del Govern, Pedro Sánchez.
El reporter Miquel Valls ha informat en una connexió en directe del que allà s’estava produint: «L’ambient està molt caldejat. Centenars i centenars d’independentistes estan concentrats a la Rambla». Mentre el periodista intentava fer la seva feina com podia, un grup de persones han intentat boicotejar el seu directe al crit de «premsa espanyola, manipuladora».
Notícies relacionadesMentre Valls continuava informant, un individu s’ha col·locat davant de la càmera i ha començat a cridar, en aquesta ocasió contra Ana Rosa directament: «Ana Rosa, manipuladora!». Tot i que el reporter ha intentat no fer-ne cas, la presentadora s’ha quedat en silenci i ha aixecat un polze.
La conductora ha preferit escoltar el manifestant i quan aquest ha cessat, li ha respost: «Però si li estem posant les pancartes. ¿Aquest senyor de què es queixa? Jo ho entenc, tenen dret a la llibertat d’expressió», ha expressat.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Per 907.500 euros El Ministeri de Transports licita l’estudi informatiu dels nous accessos ferroviaris al Port de Tarragona
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat
- Guardó El Govern concedeix la Creu de Sant Jordi al president de Prensa Ibérica, Javier Moll
- En les comissions El Parlament blinda la participació telemàtica dels diputats pendents de l’amnistia
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial