Exclusiva YOTELE
Niña Pastori i Antonio Orozco, primers ‘coaches’ de la tercera edició de ‘La Voz Senior’ a Antena 3
La cantautora de flamenc torna al format després d’haver sigut assessora de Rosario a ‘La Voz Kids’

‘La Voz Senior’ ja prepara la seva tercera edició a Antena 3. La cadena ja té llest el seu popular ‘talent show’ musical amb cantants de la tercera edat amb el fitxatge de Niña Pastori com a ‘coach’ com una de les grans novetats, segons ha conegut en exclusiva YOTELE.
La cantautora de flamenc, que acumula més de dos milions de còpies venudes en els seus 25 anys de trajectòria professional al món de la música, torna al format després d’haver sigut assessora de Rosario a ‘La Voz Kids’, en l’etapa que es va emetre a Telecinco el 2014.
Després d’aquesta primera experiència, Niña Pastori es va integrar a ‘Levántate’ (2015), el concurs de talent musical infantil que va presentar Jesús Vázquez en el qual va compartir taula del jurat amb Ruth Lorenzo i Pedro García Aguado.
Notícies relacionadesEl 2016, l’artista es va convertir en concursant de la primera edició de ‘MasterChef celebrity’, on es va convertir en la primera expulsada. A més, ha participat en nombrosos espais televisius com a convidada.
D’altra banda, aquest portal també ha pogut saber en exclusiva que Antonio Orozco tornarà a asseure’s en una de les cadires giratòries, com ja va fer en les dues primeres edicions d’aquesta versió del concurs protagonitzada per cantants veterans.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Barcelona, protagonista El fitnes de luxe s’assenta a Barcelona
- RAMBLA FLAMENCA La ‘bailaora’ japonesa La Yunko debuta al Liceu
- Concert Califato 3/4 sedueix amb el seu folklore arribat del futur
- Conflicte La Mina reclama un pla per actuar en cas d’incidents greus
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats