Puja la temperatura
Rosa López i la seva sorprenent confessió sexual a ‘Family Feud’
La cantant va mirar de sortir de la situació com va poder

En l’últim programa de ‘Family Feud: la batalla de los famosos’, emès aquest divendres 6 d’agost a Antena 3, un dels equips estava integrat per concursants de la primera edició d’‘Operación triunfo’, entre els quals es trobava Rosa López.
En la prova de ‘La ronda doble’, els cantants havien de contestar a una pregunta molt concreta ‘¿Quines coses feia el teu ex que no fa la teva actual parella?’. La resposta es donava per vàlida si aquesta es trobava entre les més comunes, i després de les fallades de Natalia i Soraya Arnelas va arribar el torn a López.
La també representant d’Espanya al Festival d’Eurovisió va respondre el sexe, tot i que posteriorment va voler matisar les seves paraules: «Quan és el primer amor, tot és més passional i hi ha més sexe». Llavors Nuria Roca, presentadora del format, va voler ficar el dit a la nafra: ’¿Tu dius que el teu ex?’ a la qual cosa la cantant va respondre ràpidament: «¡No, no ho dic! Estic molt contenta».
Notícies relacionadesNo obstant, aquest moment va comptar amb la intervenció de Bustamante, que va mirar d’ajudar la seva companya d’edició: «A mi no em miris. Això ha sortit de tu. El seu ex era guia turístic de Conca. Llavors jo crec que va una mica per allà la cosa». A això, l’andalusa va afegir: «Clar, si és que els primers amors... Hi ha més passió, després ja tot és una mica més calmat».
Després d’aquest divertit moment, la presentadora va preguntar a Rosa si volia marcar ‘fer l’amor’ com a resposta. Va ser llavors quan la cantant va aprofitar per tancar el tema: «Sí, sí, el sexe. Però en el meu cas no, ¿eh?». Finalment, l’opció va resultar ser vàlida.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Seguretat viària Augmenten més d'un 46% els morts a les carreteres catalanes en el primer trimestre de l'any
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu