A les 22.45 hores
Antonio Orozco i Lolita, convidats aquesta nit en la segona entrega de ‘Veo como cantas’ a Antena 3
A més, la polifacètica Lolita se sumarà de manera puntual a l’elenc d’assessors i al costat de Josie, Ruth Lorenzo i El Monaguillo

Antena 3 emet aquesta nit, a les 22.45 hores, una nova entrega de ‘Veo como cantas’. En aquesta ocasió, l’espai tindrà com a artista convidat el cantant Antonio Orozco, que, amb el seu profund coneixement musical i la seva reconeguda desimboltura, intentarà ajudar la concursant de la setmana amb els seus consells i les seves impressions.
A més, la polifacètica Lolita se sumarà de forma puntual a l’elenc d’assessors i, junt amb Josie, Ruth Lorenzo i El Monaguillo, farà tot el possible per descobrir qui de tots els cantants misteriosos són veritable farsants, incapaços d’afinar ni una sola nota.
Les identitats dels cantants misteriosos d’aquesta segona entrega de ‘Veo como cantas’ seran més que variades. Des d’una punk i una pin-up, a un llenyataire, un otaku i una traductora, passant per una amant dels gats, una crupiera, un informàtic i un agent de viatges. ¿Qui d’entre ells tindrà una veu espectacular capaç de deixar bocabadats presentador, assessors i concursant? ¿I qui farà esgarrifar fins i tot amb la primera nota?
- Successos Roben un mòbil d’un restaurant de Barcelona i els atrapen perquè el telèfon està en xinès
- Sequera a Catalunya Estat dels embassaments avui a Catalunya: puja el nivell de les reserves
- Catalunya Ràdio 'Que no surti d'aquí' cancel·la la seva emissió aquest dimarts després de la polèmica amb Ter Stegen i deixa a l'aire la seva continuïtat
- La consellera de Drets Socials viu a cavall de Madrid i Barcelona
- Per unanimitat Catalunya eximeix escoles i centres esportius de complir els límits de soroll fins a la nit
- Consellera del Govern L'oposició critica que Martínez Bravo visqui entre Madrid i Barcelona i li demana que corregeixi "aquest fet inèdit"
- Tribunals La jutgessa cita com a imputats a Bartomeu i Sandro Rosell pel 'cas Negreira'
- En una sentència El TC anul·la la reforma del Reglament del Senat amb què el PP va intentar retardar l’amnistia
- Investigació La desigualtat també arriba al llit: per què les dones tenen menys orgasmes en relacions heterosexuals
- Incidents L'imam desnonat a Salt: "Que els joves no facin res; estem en un terreny d'entesa"