Conclou els rumors
Isaac desmenteix que hi hagués droga a ‘La última tentación’: «Estic flipant»
El concursant ha conclòs els rumors que van començar a circular per les xarxes socials

La polèmica ha arribat fins a ‘La última tentación’ per unes imatges que es van emetre dilluns passat. A l’estrena del debat presentat per Sandra Barneda va poder veure’s un vídeo que va generar tota mena de comentaris a les xarxes socials, provocant que el seu protagonista hagi hagut de concloure els rumors que havien començat a circular.
El vídeo en qüestió mostrava els habitants de Vila Playa disfrutant d’una festa. En un moment determinat, Isaac li xoca la mà a Óscar mentre li passa un objecte de manera discreta. Aquest simple gest va començar a fer parlar molt a les xarxes, portant nombrosos usuaris a sospitar que es tractava de droga.
A causa de l’enrenou generat, Isaac ha desmentit el rumor de manera taxativa. «Estic flipant una mica, m’esteu passant tota l’estona el vídeo que es va veure ahir en el debat», va reconèixer en una ‘story’ d’Instagram.
Notícies relacionades«Vull aclarir que a la televisió no es pot fumar i li vaig deixar l’encenedor a l’Óscar perquè anés al racó. Jo hi havia d’anar després, llavors quan va acabar em va tornar l’encenedor. No era res més estrany», concloïa el concursant també conegut com Lobo.
Cosas que pasan en villa playa….. #TentacionDBT1 pic.twitter.com/PYBz0mOSXs
— MiNG (@juandomingo78) 20 de septiembre de 2021
Una explicació que ja havia donat Marta Peñate a Twitter, tot i que amb una petita confusió respecte a l’objecte. «És tabac. Cada un té el seu tabac i alguns companys que només fumen en festes no en van portar... Li està donant un cigarret, malpensats», va comentar la concursant canària.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe