A ‘Antena 3 Noticias’
El dard de Vicente Vallés a Sánchez pel bo jove cultural: «Just per a l’edat de votar»
El presentador ha tornat a mostrar-se crític amb el Govern central en el seu informatiu, en què ha intentat desmuntar aquesta mesura

Pedro Sánchez ha anunciat la intenció d’aprovar un bo cultural de 400 euros per als joves que compleixin 18 anys. La mesura anirà inclosa en els Pressupostos del 2022, que estan a punt d’aprovar-se en el Consell de Ministres, i ha generat tota mena de comentaris. Ahir, Vicente Vallés analitzava aquesta proposta a ‘Antena 3 Noticias’ i aprofitava per llançar noves pulles al Govern central.
«Hi ha unanimitat entre els dos partits del Govern sobre el bo de 400 euros per gastar-lo en cultura. Només se’n podran beneficiar aquells que compleixin 18 anys...», va informar el presentador, que després va afegir: «Just l’edat de votar».
Notícies relacionadesEls dards no van acabar, i va posar en el focus les paraules de Yolanda Díaz, donant a entendre que intentava apropiar-se d’aquesta idea: «A Podem li sembla molt bé aquesta mesura, però assegura que no és idea de Pedro Sánchez, de fet la vicepresidenta, Yolanda Díaz, ja ha anunciat que també ells havien pensat a posar en marxa aquest bo cultural».
«El que no han explicat Yolanda Díaz ni Pedro Sánchez és per què aquest bo a la cultura de 400 euros és només per als que compleixin 18 anys i no per als que en tenen 17, 19 o 20», va afegir el presentador, que, per rematar, deixava anar: «Per al que no hi ha noves ajudes és per fer front al preu de la llum, que continua desbocat».
Vicente Vallés acaba de desvelar cómo Pedro Sánchez quiere comprar votos dando 400 euros a los que cumplan justamente 18 años. pic.twitter.com/8xM9Go4AZ9
— Ismael Sirio López Martín 🇪🇸 (@ismaelquesada) 6 de octubre de 2021
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius