Segona temporada
Penélope Cruz, Almodóvar i Marcelo seran a la tornada de ‘La noche D’, que ja té data d’estrena
Sílvia Abril, Edu Soto i Mariam Hernández seran els nous col·laboradors de Dani Rovira

Dani Rovira torna a TVE amb la segona temporada de ‘La noche D’. Després de la bona acollida de la seva anterior entrega, l’humorista tornarà a posar-se al capdavant del programa a partir del pròxim dimarts, 26 d’octubre. En aquesta ocasió estarà acompanyat per tres nous col·laboradors: Sílvia Abril, Edu Soto i Mariam Hernández s’afegeixen a David Perdomo, que repeteix a l’equip.
El programa d’estrena, que estarà enfocat en la sort, comptarà al plató amb el futbolista Marcelo Vieira i amb la seva dona, l’actriu Clarice Alves. Dani Rovira entrevistarà també Penélope Cruz i Pedro Almodóvar, que explicaran les seves supersticions i manies més secretes. A més, Carlos Latre, Natalia Verbeke i Ana Guerra s’enfrontaran als col·laboradors.
Dani Rovira vol trencar amb la dita que les segones parts mai són bones, mantenint «l’esperit familiar i blanc pel qual la gent va començar a seguir el programa», un esperit d’«humor familiar i blanc». El presentador assenyala que, precisament, en aquesta «blancor» hi ha la dificultat: «Cal aguditzar l’enginy, sense caure en el groller.»
Sílvia Abril arriba a ‘La noche D’ amb l’objectiu de «formar una família». «Per a mi és un somni ser aquí, un programa en el qual pot passar qualsevol bogeria amb els convidats», assegura. Mariam Hernández, per la seva part, se sent «molt il·lusionada davant el repte de fer un programa d’entreteniment». David Perdomo afegeix que el programa vol recuperar «l’essència de l’humor blanc dels 90, més artesanal.»
Així serà l’estrena
Marcelo Vieira i Clarice Alves explicaran el secret dels seus 13 anys de matrimoni i repassaran quines coses de la seva vida han sigut qüestió de sort. A més, el futbolista del Reial Madrid i l’actriu brasilera no es tallen i els veurem ballar, córrer, i enfrontar-se als personatges de Sílvia Abril i Edu Soto.
Notícies relacionadesA més, el retorn com a mag de Carlos Roma, l’àlter ego de David Perdomo, que intentarà fer desaparèixer Ana Guerra. El programa també posarà a prova les habilitats pictòriques de Natalia Verbeke realitzant una obra d’art completament a les fosques i Mariam Hernández farà suar algun dels convidats.
Però si alguna cosa uneix la sort i la televisió espanyola és el mític concurs ‘1, 2, 3, responda otra vez’. Dani Rovira donarà una segona oportunitat a una de les parelles concursants amb pitjor sort del programa. ¿Tindran millor estrella en aquesta segona ocasió?
- La presa espanyola més jove a l’estranger La jove de l’Hospitalet presa set anys a Oman torna a casa
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- A Sant Adrià de Besòs De fabricar energia a fabricar cultura
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Barcelona, protagonista IMB School: com aprendre a liderar el negoci de la música
- La caixa de ressonància Assimilar tota la nova música ja és impossible: relaxi’s i disfruti
- Barcelona ofereix 370.000 places a nens i adolescents per activitats durant l’estiu
- El final de la ronda catalana Un Roglic colossal venç Ayuso i s’emporta la Volta