Confusió
El gran error d’un comensal de ‘First Dates’: «Àustria, el país dels cangurs»
Un participant va quedar en evidència per la seva confusió
A ‘First Dates’ ja s’han vist tota mena de converses i d’errors, però el programa i els seus comensals sempre sorprenen. Aquesta setmana, un dels participants del format de Cuatro va causar cert impacte entre els espectadors pel gran error geogràfic que va realitzar. Un intent per quedar bé davant la seva cita el va acabar deixant en evidència.
L’espai presentat per Carlos Sobera va presentar dos comensals amb ganes de trobar l’amor, Claudia i Luis Reynaldo. Els dos van arrencar el sopar amb bon sabor de boca i es van explicar molts aspectes de la seva vida amb certa complicitat.
Tot semblava anar bastant bé fins que la noia va explicar que se n’anava de viatge a Àustria. En aquell moment, el solter va fer un comentari que va deixar Claudia sense paraula : «Àustria, el país dels cangurs», va expressar totalment convençut de la seva afirmació. La participant el va mirar bastant perplexa i el va rectificar: «Vaig a Viena, Àustria, no Austràlia». Luis Reynaldo va intentar sortir de la ficada de pota com va poder justificant que s’assemblaven molt. Per sort, la noia no era gaire amant de la geografia i es va prendre amb humor aquest lleuger lapsus.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Alto el foc a Gaza Hamàs completa l’alliberament dels ostatges israelians vius de la primera fase de la treva
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència