Ja té protagonista
Apple i Almodóvar preparen la sèrie de ‘Mujeres al borde de un ataque de nervios’
Aquesta serà la primera adaptació televisiva d’una obra del manxec

Tot i que Pedro Almodóvar ha deixat clar en més d’una ocasió que no té intenció de llançar-se al món de les sèries, una de les seves grans pel·lícules farà el salt a la televisió. Apple prepara l’adaptació de ‘Mujeres al borde de un ataque de nervios’, la cinta del 1988 protagonitzada per Carmen Maura i que li va valer la primera nominació als Oscars.
Segons ‘The Hollywood Reporter’, la plataforma s’ha interessat a portar a terme una sèrie de l’obra del manxec, que continua fent passos a escala internacional. Si fa uns dies s’anunciava que Cate Blanchet seria la protagonista de la seva nova pel·lícula, ara aquest mitjà assegura que Pedro exercirà les tasques de productor executiu en l’adaptació de ‘Mujeres’.
Notícies relacionadesEl diari americà també avança que el projecte ja compta amb protagonista. Gina Rodríguez, guanyadora del Globus d’Or per ‘Jane the Virgin’, es posaria a la pell del personatge de Maura, amb què va guanyar un dels seus quatre premis Goya. Rodriguez també exercirà de productora executiva, així com Eugenio Derbez.
La idea seria que la sèrie es gravés amb diàlegs tant en anglès com en espanyol, seguint així l’exemple de ‘Now and then’, un ‘thriller’ d’Apple TV+ que ha desenvolupat Bambú Producciones.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros