Ordre d’allunyament
Carlos Baute confessa l’infern que està vivint amb una fan: «Va a l’escola dels nens»
El cantant ha reconegut que està preocupat pel seguiment continu d’una admiradora

Carlos Baute no ha volgut ocultar la seva preocupació per l’assetjament continu que estan patint, ell i la seva família, per part d’una fan, en contra de la qual ha interposat una ordre d’allunyament. El cantant ha reconegut que està molt preocupat per com l’està seguint, cosa que ha provocat que la denunciés davant les autoritats.
L’exconcursant de ‘Tu cara me suena’ ha donat a conèixer la situació en el programa de la televisió de l’Argentina ‘Socios del espectáculo’: «Estic molt preocupat, perquè just ara m’acaba de trucar la meva dona i m’ha dit que l’ha vist una altra vegada, tot i que ella no pot ser a prop. Tenim molta temor».
Notícies relacionadesL’artista ha detallat quin procediment ha portat a terme per denunciar la situació: «La jutge ens va dir que, si directament arriba a acostar-se, la Guàrdia Civil vindrà i se l’emportarà presa. I just m’acaben de trucar de l’escola dels nens, ara mateix, perquè és allà... És molt lamentable».
Baute ha detallat l’única vinculació que havia tingut amb la seguidora: «L’última vegada que vam fer un sopar amb fans va ser el desembre de l’any passat a Torrevieja i entre totes hi era ella; ho posa en la denúncia. Res més. A més, el meu advocat m’ha dit que no puc comentar res més».
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Successos Els Mossos denuncien un ‘rambo’ que va sortir a caçar amb arc i fletxes en un bosc de Susqueda
- Interior Trànsit avisarà amb IA de les congestions a l’AP-7 perquè es busquin rutes alternatives
- «AIXÒ NO ÉS PER CASUALITAT», EXCLAMA Laporta respon a LaLiga: «És un intent més de desestabilitzar el nostre equip»
- Parlament de Catalunya ERC presenta una llei per potenciar el català a les plataformes i combatre les ‘fake news’
- Retorn empresarial Applus torna també la seva seu a Catalunya