Es mulla
Frank Cuesta, contundent amb Mediaset: «Me’n vaig anar jo i no tornaré»
El presentador de Cuatro ha explicat quines ofertes té a televisió i per què no vol tornar a la cadena

Un dels presentadors més populars de Mediaset durant anys ha reconegut que no té ganes d’estar de nou en el grup de comunicació. El que al seu dia va ser de les cares més conegudes de Cuatro, Frank Cuesta, ha parlat de la seva etapa a la cadena i ha confessat si té ofertes per participar o conduir un nou format similar a ‘Frank de la jungla’ o ‘Wild Frank’.
En una entrevista per al programa de ràdio de Federico Jiménez Losantos, el comunicador d’aventures va confessar que hi ha hagut directius interessats que torni amb algun dels seus formats: «M’han ofert moltes coses». Malgrat l’expectació generada, Frank ha aclarit que no hi ha possibilitats de tornada a la cadena que el va llançar a la fama nacional: «A Mediaset no torno».
El convidat va donar més explicacions sobre per què no està acceptant la major part de les propostes que li estan fent: «Jo puc dir que me’n vaig anar de Mediaset. I no perquè sigui Mediaset. M’avinc amb gent com Iker, Calleja. Jo he complert 50 anys. Un ha de saber quan s’ha de retirar. A mi em diuen fes un programa per a nens fent el ximplet. Jo t’ho faig però per a una altra televisió d’aquestes més així», se sincerava donant a entendre que aquell període ha acabat.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- SALUT Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- La successió del Papa Francesc impulsa ‘Cónclave’ a 150 sales de cinema a l'Estat
- El Govern cedeix davant d’ERC i fragmentarà la injecció de més recursos per tenir estabilitat sense pressupostos
- En delictes de furts lleus El fiscal superior de Catalunya planteja recuperar l’arrest de 30 dies per multireincidència
- Guerra a Ucraïna Brussel·les defensa la integritat territorial d’Ucraïna davant la proposta de pau de Trump