Impactant
Amaia Romero protagonitza un brutal anunci de la DGT en el qual mor atropellada
La cantant és la imatge de la nova campanya de conscienciació

Periòdicament, la Direcció General de Trànsit llança campanyes per conscienciar de diverses infraccions que es cometen al volant: excés de velocitat, anar sense cinturó o conduir sota els efectes de l’alcohol, per posar-ne alguns exemples. Ara, la DGT pretén conscienciar la gent perquè prengui totes les precaucions necessàries per evitar els atropellaments, i per a això ha comptat amb l’ajuda de la cantant Amaia Romero.
La guanyadora d’‘Operación Triunfo’ apareix parlant a càmera enmig d’un bosc: «L’any passat van morir més de 100 persones atropellades a les carreteres espanyoles, moltes de les quals, a l’estiu. Algunes per no portar elements reflectors, altres per imprudències del conductor o altres per creuar en llocs indeguts».
Notícies relacionadesFins aquí tot normal, simples dades que esmenta la cantant. Tanmateix, les campanyes de la DGT tendeixen a cridar bastant l’atenció per calar en la consciència de la gent. «Però realment no arribem a ser-ne conscients, tret que sigui la teva germana, el teu fill... o algú famós», continua dient la cantant, just abans de ser atropellada per un vehicle que circula a gran velocitat.
Si per això no fos suficient, la triunfita surt disparada diversos metres i després el cotxe passa per sobre d’ella, cosa que fa encara més brutal l’atropellament i més impactant l’espot. El vídeo s’ha difós ràpidament per xarxes socials, on acumula prop de mig milió de visualitzacions i milers de ‘likes’ i comentaris que aplaudeixen la idea que pretén transmetre.
Cada año más de 1⃣0⃣0⃣ personas fallecen al ser atropelladas en carretera
— Ministerio del Interior (@interiorgob) 27 de junio de 2022
Saberlo es empezar a evitarlo
Nueva campaña de concienciación de la @DGTes para este #verano, con @amaiaromero ⤵️ pic.twitter.com/Hieuq9Z35q
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Més parlants, menys ús habitual, més bilingüisme: la salut del català, en nou gràfics