El seu sisè fill
Bertín Osborne reacciona després de filtrar-se la seva paternitat als 69 anys: «No ha sigut buscat»

bertin-osborne
La paternitat de Bertín Osborne als 69 anys ha sorprès propis i estranys. El presentador de ‘Mi casa es la tuya’ tornarà a ser pare per sisena vegada el pròxim hivern, com ha revelat la revista ‘Lecturas’ i ha verificat YOTELE.
I poques hores després de filtrar-se la notícia, el de Jerez i ha reaccionat: «No ha sigut un nen buscat». Es pot destacar que la seva relació amb Gabriela va començar fa pocs mesos i ell encara no l’havia oficialitzat públicament.
EN ELABORACIÓ
Temes:
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros