A ‘Pasapalabra’
El moment «telenovel·la turca» de Roberto Leal i Fer a ‘Pasapalabra’: «En parlem a fora, ¿d'acord?»
El presentador i el concursant van protagonitzar una escena divertida

Després de la marxa de Rafa i Orestes de ’Pasapalabra’, després que el primer aconseguís el pot, Moisés i Fer s’han convertit en dos ferms candidats per completar la rosca del concurs. Tant un com l’altre se senten molt còmodes en el format d’Antena 3, i prova d’això és la complicitat que tenen amb Roberto Leal.
En concret, Fer va protagonitzar divendres passat un divertit moment que no va passar desapercebut per als espectadors. Després que aquest aconseguís superar la cadira blava, el presentador va voler saber com es trobava. «Estàs molt seriós», va deixar caure mentre el concursant responia de forma afirmativa.
«¿Per què?», es va interessar llavors Leal sense esperar-se l’aguda resposta de Fer: «Tu sabràs». Un comentari que va desencadenar les rialles del conductor de ‘Pasapalabra’, que va arribar a comparar l’escena amb un dels productes més exitosos d’Atresmedia: «Això ho podrien posar com a telenovel·la turca a Antena 3, que ens agraden molt i funcionaria».
Notícies relacionadesEl romance entre @RobertoLealG y Fer en @PasapalabraA3 es una telenovela. ❤️@lateteriaturca ¿qué os parece la idea? 😉
— atresplayer (@atresplayer) 25 de julio de 2023
📲 https://t.co/SETYdUjfwp pic.twitter.com/lj6ym3QfxP
Però lluny de quedar-se aquí, l’anècdota va seguir amb la insistència de Fer: «¿No tens res a dir?». Les rialles van continuar al plató i Marta Valverde va comentar l’«idil·li en potència» entre presentador i concursant, un joc en què Leal va entrar de ple: «En parlem a fora, ¿d'acord?».
«Ja ho crec», va concloure Fer, que estava fent broma pel «flirteig» de Leal amb David Castillo. De fet, en el programa anterior, sempre en un context de broma, va reconèixer que estava «assumint la derrota pel cor» de l’actor.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Col·legi Mare de Déu del Carme Acomiadat el director d’una escola de Terrassa en plena investigació per denúncies de radicalització ultracatòlica
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe