A ‘El hormiguero’
Pablo Motos explota contra Sánchez i els seus pactes: «Mai havia sentit vergonya de ser espanyol»

Pablo Motos va mostrar aquest dijous a ‘El hormiguero’ la seva indignació per les negociacions de Pedro Sánchez per tornar a ser investit president. En l’habitual tertúlia dels dijous, el presentador no va dubtar a expressar la seva opinió, i va arribar a ser molt taxatiu després que Tamara Falcó fes una pregunta sobre el tema: «És indignant, ¿però quina és la manera de frenar tot això?».
«No sé com frenar-ho, però et puc dir que he estat tota la meva vida als mitjans de comunicació, que ja són uns anys, i mai havia sentit vergonya de ser espanyol, mai m’havia passat. I probablement si ara viatgés fora i em preguntessin d’on soc diria que europeu, perquè no vull dir que soc espanyol, un lloc on sembla que hi ha presos polítics i, per tant, no és un lloc lliure», va comentar Motos.
Aquestes paraules de Pablo Motos es van produir després que els seus col·laboradors aportessin, respectivament, dades i opinions sobre les negociacions que s’estan realitzant per a la investidura. És bastant cridaner per la quantitat de cessions del PSOE i les poques renúncies de l’independentisme. Es pacta l’amnistia, es pacta un mediador per seguir els pactes com si fóssim una democràcia anòmala o amorfa, es pacta el traspàs de les competències de Rodalies quan fins i tot el Govern central en algun moment va dir que podia ser il·legal i després es pacta una condonació del deute a Catalunya de 15.000 milions d’euros», va assegurar Cristina Pardo.
Notícies relacionades«Un dels principis fundacionals del socialisme és la igualtat, i a mi aquest pacte em sembla molt poc igualitari. No som iguals en drets, ni en deures, ni a l’hora d’afrontar els nostres deutes», va dir posteriorment Pardo després de parlar de la quitació de deute a Catalunya, que també es farà a totes les comunitats autònomes, i va afegir: «El missatge amb què et quedes és que a uns paios que no han sabut gestionar i que són sospitosos de malversar els he de pagar jo el deute. Però ¿per què?».
Per la seva banda, Juan del Val hi va intervenir per apuntar al protagonisme com el motiu pel qual encara no s’havia arribat a un acord: «Com que ja està tot concedit en el pacte d’ERC, es queda amb poquet espai per presumir d’èxits i jo crec que ha sigut un atac de gelosia, no sabem si momentani o durador». «Jo no parlaria de negociacions, sinó de xantatge. Ells hi han posat les seves condicions i ja està», va dir una Nuria Roca molt rotunda.
- Aquest dilluns 24 de març Un autocar salva una menor sota un pont de l’AP-7 després d’un intent de suïcidi
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya
- Seguretat comunitària La UE demana que els europeus s'aprovisionin amb subministraments d'emergència davant una possible guerra o crisi climàtica
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- BCN rebutja l’exigència dels EUA de retirar la inclusió en una biblioteca
- Retorn sonat Lady Gaga torna a Barcelona set anys després: anuncia dos concerts al Palau Sant Jordi a l’octubre
- Catalunya és la segona comunitat amb més baixes laborals: Pané proposa revisar si hi ha alguna "disfunció" al sistema
- «ARAUJO I RAPHINHA NO JUGARAN» Flick s’enfada per la data del duel amb l’Osasuna: «No estic content, no és el millor dia, però no busquem excuses»
- En el ple El TC anul·la el vot delegat de Puigdemont, però salva la constitució del Parlament
- Tribunals La fiscalia dona llum verda a la suspensió de l’ingrés a la presó de Laura Borràs fins que es tramiti l’indult